دستکش وینولکس | خرید ارزان ترین مدل آن

پوست دستان شما یکی از حساس ترین قسمت های بدن شماست و بیشترین کیرندەهایی حسی در نوک انگشتان و کف دست شماست.

پس اهمیت دادن بە سلامتی پوست دستانتان یک تمر لازم و ضروری است. همانطور کە میدانید امروزە مایع های شیمیایی ظرفشویی گوناگونی در بازار است و هر کدام از اینها دارای مواد خاصی شیمیایی هستند کە برای پوست دستان بعضی از افراد آلرژیک است و موجب واکنش های زیستی از قبیل پوست پوست شدن و سرخ شدن و سوزش میشود.

همزمان به همراه استفاده از دستکش لاتکس می بایست را هم استفاده کرد. راه حل این مشکلات در استفادە از دستکش های پلاستیکی یا وینولکس است.

در کل پنج نوع دستکش یکبار مصرف (دستکش پلاستیکی) داریم:

  • دستکش یکبار مصرف نایلونی
  • دستکش لاتکس
  • دستکش وینیل
  • دستکش نیتریل
  • دستکش جراحی

دستکش وینولکس هم جزو دستکش پلاستیکی است و از پی وی سی یا پلی وینیل کلرید (PVC) ساختە شدەاست.

این دستکش دارای ضخامت و استحکام مناسب است و در سه سایز مختلف کوچک ، متوسط و بزرگ موجود است. بهترین ست این نوع دستکش ها گان جراحی پارچه ای است.

دستکش وینولکس برای محافظت از دستها و ممانعت از رسیدن آلودگی به آن در حین کار با مواد یا وسایل آلوده ، در مکانهایی چون ، منازل ، هتل ها ، بیمارستان ها و …. استفاده میشود.

دستکش وینولکس | خرید ارزان ترین مدل آن

خرید ارزان ترین مدل دستکش وینولکس

خرید ارزان ترین مدل دستکش وینولکسبرای خرید ارزانترین مدل دستکش وینولکس میتوانید بە چند نکتەی مهم در حین خرید توجه نمایید. اولا، بە برند آن تزجه کنید کە در پایین بە برندهای معتبر در زمینە تولید کننده دستکش ظرفشویی و همچنین دستکش اسکاچی و یکبارمصرف آوردە میشود. دوما، بە تاریخ انقضا و سلامت جعبەی دستکش ها توجه نمایید.

دستکش های وینولکس سوا از کیفیت عالی و کارایی بالای آنها قیمت مناسب و به صرفەای دارند. میتوانید این دستکش ها را در فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

برند های معروف تولید کننده دستکش

برند های معروف تولید کننده دستکشاز جمله برندهای معروف در زمینە تولید دستکش در سطح جهانی میتوان این شرکت ها را نام برد:

  • شرکت Matrix Saftey در زمینە تولید انواع دستکش های پلاستیکی و یکبار مصرف
  • شرکت DPL جزء بهترین تولید کننده های دستکش های عایق برق و نیتریلی و سایر دستکش های تخصصی است.
  • شرکت Polyco تولید کننده انواع دستکش های تخصصی
  • شرکت Rhino safety در زمینە تولید دستکش های چرم دو لایە و سادە

در ایران هم شرکت تولیدی دستکش گیلان بە عنوان اولین تولید کنندە دستکش های خانگی فعالیت خود را از سال ١٣٥٣ هجری شمسی با همکاری شرکت انگلیسی L.R.C. آغاز کرد. این شرکت با نصب و راه اندازی بزرگترین و مجهزترین ماشین آلات از شرکت “لندن رابر” با هدف تامین نیاز داخلی و صادرات به اروپا، فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع دستکش های خانگی و صنعتی تهیه شده از لاتکس طبیعی 60% با نام های تجاری ماری گلد، کرال، مارکیز، رزماری، آنجل و … آغاز نمود.

بازار فروش دستکش وینولکس

بازار فروش دستکش وینولکسامروزە بازار فروش دستکش های وینولکس بەشدت رونق کرفتە بە علت تنوع کارایی این دستکش عالی و همچنین قیمت مناسب آن روزمرە تقاضاهای فراوانی برای خرید دستکش های وینولکس میشود.

همانطور کە گفتە شد دستکش های وینولکس از جنس پی وی سی هستند و مانع از ورود هرگونە آلودکی میشوند و متقاضیان این دستکش بیشتر مستخدمین مدارس و ارگان ها و شرکت ها و افراد خانەدار برای استفادەی روزمرەی خود است همچنین کارکنان بیمارستانی هم میتوانند از این دستکش استفادە کنند.

فروش جدید ترین دستکش های پزشکی در کشور

فروش جدید ترین دستکش های پزشکی در کشوردستکش های پزشکی بە دو نوع اصلی تقسیم میشوند، دستکش های یکبارمصرف پزشکی و دستکش های معاینە جراحی. این دستکش ها بە وسیلە نوع مواد کاربردی در آن شناسایی میشوند حال ممکن است جنس آنها از وینیل ، نیتریل یا لاتکس باشد. وحه تمایز دستکش های پزشکی با دیگر دستکش ها در نوع پودر( پودری یا غیر پودری) و استریل شدە یا غیر استریل است.

قیمت دستکش پزشکی بە نسبت مواد استفادەشدە در آن و حساسیت و پیچیدگی تولید آن خیلی بە صرفە و قابل قبول است و شرکت های تولیدی در این زمینە هم سعی در تولید با بهترین کیفیت و کمترین قیمت را مینماید.

معمولا فروشندگان دستکش شرکت های تولید کننده ان می باشند که جدیدترین مدل های دستکش را به نمایندگی های فروش خود در تمامی شهرها اسال می کنند.

خریداران دستکش وینولکس در ایران

خریداران دستکش وینولکس در ایراناز جملە خریداران دستکش وینولکس در ایران آرایشگران هستند و همچنین آشپزان و مستخدمین خانە ها و مراکز هستند. برای خرید دستکش آرایشگری باید بە نوع دستکش توجه نمود و بە این عوال در انتخاب دستکش آرایشگری توجە نمایید. بستە نبودن کامل دستکش و امکان تهویەی هوا زیرا دست ها بە مدت زیادی در دستکش قرار دارند و بە ضخامت دستکش هم توجه نمایید.