دستکش وینیل ایرانی | خرید جدید ترین لوازم پزشکی تولید ایران

دستکش وینیل ایرانی بسیار با کیفیت بوده . تولید کننده دستکش وینیل در ایران مخصوص جراحی ،با استفاده از بهترین مواد ها در تولیدات ،محصول مرغوب و با کیفیت را برای رضایت مندی هر چه بیش تر مشتریان ،به بازار های فروش می فرستند .

دستکش های لاتکس که به صورت پودری و بدون پودر،حدود صد سال است در بازار فروخته می شوند و به دلیل اینکه از لاتکس طبیعی در تولید آن ها استفاده می شود،برای برخی افراد ایجاد آلرژی های پوستی می کند.

تولید کنندگان، با تولید دستکش های وینیل و نیتریل و استفاده از مواد متفاوت در ساخت آن ها این حساسیت ها را از ابین می برند و توانستند  با تولید این محصولات از طرف مصرف کنندگان بسیار مورد استقبال قرار گیرند .

تولید کنندگان دستکش جراحی سایز 8 از مواد مصنوعی به نام پلی وینیل کلرات برای تولید محصولات خود استفاده می کنند .این ماده مقابل اسید ها ،قلیا ها و الکل مقاومت بسیار خوبی دارند با تولید این محصول جدید و به صرفه نسبت به دستکش های لاتکس توانستند نظر مصرف کنندگان بسیاری را جلب نمایند و این دستکش ها در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گرفت .

دستکش وینیل ایرانی | خرید جدید ترین لوازم پزشکی تولید ایران

قیمت دستکش وینیل ایرانی

قیمت دستکش نیتریل :۳۰۰۰۰تومان

قیمت دستکش وینیل حریر:۴۵۰۰۰تومان

قیمت دستکش نیتریل بدون پودر:۵۰۰۰۰تومان

قیمت دستکش وینیل ایرانی

صادرات دستکش وینیل

صادرات و واردکننده دستکش ضد حلال نیتریل و وینیل بدون پودر و کم پودر از کشور مالزی و چین در ایران توسط شرکت های عرضه کننده در سراسر کشور به فروش می فرسد.

دستکش از ابزار های کار برای بسیاری از پزشکان ،صنعتی کاران ،پرستارها ،آرایشگر ها ،آشپز ها و غیره به شمار می رود . و همیشه به دنبال بهترین نوع از دستکش ها هستند که در برابر پارگی و یا سوراخ شدن ، مقاومت خوبی داشته باشد.

به همین منظور دستکش های بسیاری را امتحان می کنند . اما شاید بهترین نوع آن را پیدا نمی کنند.صادرات دستکش وینیل

راهنمای خرید دستکش وینیل

برای خرید این دستکش ها می توان به صورت حضوری به نمایندگی های پخش محصولات پزشکی مراجعه نمود و یا اینکه از سایت های معتبر شرکت های تولیدی و پخش نسبت به خرید این محصولات اقدام کرد .

راهنمای خرید دستکش وینیل

فروشندگان دستکش وینیل

شرکت دستکش حریر ایران بزرگ ترین واحد تولید کننده دستکش های پزشکی و صنعتی در ایران است . بر خلاف تصورات این شرکت به عنوان شرکت وارد کننده دستکش نیتریل عمل نمی کند.

بلکه به صورت مستقیم خود به ساخت دستکش های پزشکی از جمله نیتریل می پردازد . از جمله محصولات پزشکز این شرکت عبارتند از ؛وینیل حریر، نیتریل مشکی،لاتکس ،نیتریل Nitex و انواع دستکش جراحی شفاف حریر.

فروشندگان دستکش وینیل

ارزان ترین دستکش وینیل در بازار

قیمت فروش دستکش های یک بار مصرف بسته به نوع پوشش دهی سطح آن ها متفاوت است . دستکش های جراحی و پزشکی با تولید داخلی این محصولات در ایران نسبت به زمان وارداتی بکدن آن ها بسیار پایین و ارزان است .

خوشبختانه ایران امروزه در زمینه تولید بسیاری از تجهیزات پزشکی به صورت عمده پیشرفت کرده است و این امر با هدف خود کفا شدن کشور در این حوزه های تجاری پر مصرف روز به روز در حال توسعه و گسترش است .

ارزان ترین دستکش وینیل در بازار

خرید جدید ترین دستکش وینیل ایرانی

نمایندگی دستکش وینیل در ایران انواع دستکش یک بار مصرف را در برندهای مختلف و با کمترین قیمت برای فروش به بازار عرضه می کند . خرید از فروشگاه و نمایندگی فروش دستکش وینیل در ایران بسیار مناسب و رضایت بخش می باشد.

خرید جدید ترین دستکش وینیل ایرانی

در حال حاضر که بهداشت از اهمیت زیادی برخوردار است استفاده از دستکش های یک بار مصرف بسیار رایج می باشد . برای داشتن محیط امن کاری آماده نمودن و فراهم کردن دستکش به وسیله کارفرما امری ضروری و مهم است.

دستکش ها دارای انواع مختلف با کارایی مختف می باشند مانند:دستکش لاتکس ،وینیل ،دستکش نیتریل و دستکش مخصوص جراحی

استقبال از دستکش وینیل به ویژگی های زیر بستگی دارد:

_دارای حالت کشسانی

_قیمت مناسب و مقرون به صرفه

_به دست نمی چسبد

_فاقد مواد آلرژی زا

_احساس راحتی در استفاده روز مره

 دستکش وینیل به دلیل پودری نبودن برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس مناسب است و به راحتی میتوان از این نوع دستکش برای فعالیت روزمره استفاده کرد .

نمایندگی دستکش وینیل سعی دارد این محصول را بالاترین کیفیت و قیمت دستکش وینیل حریر و غیره ارزان در دسترس خریداران قرار دهد تا همه بتوانند به راحتی از این نوع دستکش استفاده نمایند.