انواع گان بیمار و جراح اتاق عمل

انواع گان بیمار و جراح اتاق عمل را می توان بدون صرف هزینه های رفت و آمد و بی دغدغه از طریق راه های ارتباطی تولید کننده مشاهده نمود. گان بیمار و جراح از معدود تولیدات پر فروش هر تولید کننده ای است لذا افراد سعی می کنند با ارائه غیر حضوری محصول خود و ثبت سفارش کمترین هزینه را به خریدار تحمیل و خریدی شیرین را برای وی فراهم آورند.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

گان یکبار مصرف بیمارستانی یکی از این محصولات است که خرید و فروش اینترنتی آن این روز ها در بورس است. در این میان گان بیمار و گان جراحی را می توان پر فروش ترین محصول در دسته لباس بیمارستانی دانست.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

 

به طور میانگین برای هر عمل جراحی در با حضور دو جراح در طی فرآیند عمل جراحی به دو دست گان جراحی استریل و دو دست گان بیمار نیاز است که جراحان هرکدام یک دست و بیمار قبل از عمل یک دست و بعد از انجام عمل هم دست دوم لباس را مورد استفاده قرار می دهند.

با توجه به تعداد بالای عمل های جراحی ریز و درشتی که در سراسر ایران انجام می شود حجم وسیعی از گان یکبار مصرف را نیازمندیم.

در این میان شرکت ها اقدام به ارائه بسته های گان یکبار مصرف مورد نیاز هر عمل جراحی در کنار دیگر ملزومات یکبار مصرف همچون شان های گوناگون، کیسه ابزار، کاور های مختلف، دست خشک کن های یکبار مصرف و دیگر وسایل یک جراحی بخصوص نموده اند.

این عمل بنا به سفارش بیمارستان انجام می شود و حجم زیادی از کار را برای کادر آماده سازی اتاق عمل کاهش داده و سرعت عمل و دقت را بسیار افزایش می بخشد.

قیمت گان جراحی یکبار مصرف

قیمت گان جراحی رنگی یکبار مصرف به طور تک را بایستی به روز از تولید کننده آن جویا شد ولی در این میان گان بیمار و جراح به دلیل حجم بالای سفارش تقریبا در صورت تامین مواد اولیه با قیمت های ثابت از ثبات قیمتی برخوردار است.

قیمت گان جراحی یکبار مصرف

 

البته ناگفته نماند گاهی نبود پارچه بخصوصی در بازار و یا کمبود آن باعث افزایش قیمت های تولید می گردد که البته این از دست تولید کننده لباس بیمارستانی و گان جراحی اتاق عمل خارج می باشد.

در این میان تولید کننده  هایی هم با استفاده از پارچه های نامرغوب و یا با گرماژ پایین تر سعی در پایین نگه داشتن هزینه تولید خود می کنند که متاسفانه ضربه شدیدی به بازار وارد می کنند.

در این میان تولید کنندگان دیگر با ارائه جنس بر اساس ثبت سفارش و ارائه پیش فاکتور به مشتریان خود ایشان را در جریان افزایش قیمت ها قرار می دهند تا مشتری بنا به شرایط خود اقدام به خرید نماید و در صورتی که قیمت ها برای وی مناسب بود اقدام به نهایی نمودن خرید خود و ثبت نهایی سفارش می نمایند.

ارائه یک پیش فاکتور در سیستم خریدار و فروشنده خود باعث جلب رضایت شده و ایجاد کمال اطمینان را برای مشتری در بر دارد. همچنین مشتری از صحت ثبت سفارش خود بدین وسیله خاطر جمع می گردد.