بهترین قیمت لباس یکبار مصرف ام ار ای در بازار

بهترین قیمت گان یکبار مصرف جراحی و ام ار ای در بازار را می توانید با تماس با همکاران واحد فروش ما در اختیار داشته باشید و با فراغ  خاطر از گرفتن قیمت مناسب در برابر دریافت بالاترین کیفیت کالای موجود در بازار به خرید خود بپردازید. دریافت به روز قیمت لباس یکبار مصرف ام ار ای این روزها به دلیل مصرف این لباس در روش تشخیصی سی تی اسکن  کرونا بسیار خواستار دارد.

جنس لباس یکبار مصرف در ام ار ای

جنس لباس یکبار مصرف و گان جراحی پارچه ای در ام ار ای و سی تی اسکن یکسان بوده و تقریبا هیچ تفاوتی از نظر ساختاری ندارند. بدین جهت قیمت لباس یکبار مصرف ام ار ای و سی تی اسکن یکسان بوده و فقط بر اساس سفارشی سازی واحد های عکس برداری تفاوت قیمت پیدا می کند. در تولید این دو لباس از دو پارچه زیر استفاده می گردد:

  • پارچه اسپان باند
  • پارچه اسپانلس

جنس لباس یکبار مصرف در ام ار ای

پارچه اسپان باند در این میان بیشترین کاربرد را دارد و کمتر از پارچه اسپانلس در تولید این گونه  لباس ها کاربری گرفته می شود. این پارچه در گرماژ های بین ۸ الی ۱۵۰ ارائه می شوند که اکثرا گرماژ بین ۳۸ الی ۵۰ بیشترین خواستار را برای تولید لباس های بیمارستانی دارد . تعریف واژه گرماژ به این صورت است که وزن یک برش ۱ متر در ۱ متر از پارچه را گویند. از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • ایجاد خاصیت جذب آب یا نفوذ ناپذیری آن
  • رنگ پذیری مطلوب پارچه بنا به سفارش
  • خواص مکانیکی مطلوب پارچه

اسپان باند منسوجات نبافته متشکل از فیلامنت های ممتدی هستند در طی یک سری فرآیند اکستروژن، کشش، تشکیل وب و باندینگ در دستگاه های مختلف تولید می گردند که این خود موجب می شود استحکام بالا و یکنواختی مناسبی در سطح پارچه بوجود آید. این محصول حتی به صورت چند لایه نیز قابلیت تولید را دارد.

نکات خرید لباس یکبار مصرف ام ار ای

نکات خرید لباس یکبار مصرف ام ار ای را می توان به سه مورد اساسی زیر محدود نمود:

  • قیمت لباس یکبار مصرف
  • جنس لباس یکبار مصرف
  • کیفیت و دوام لباس یکبار مصرف

در ارتباط با قیمت لباس یکبار مصرف ام ار ای به دلیل یکسانی دوخت و همراهی کلاه و شلوار در بسته آن تقریبا یکسانی قیمت وجود دارد و تفاوت اصلی در وزن پارچه مورد استفاده می باشد که موجب تفاوت قیمت محصول یک تولیدی می گردد. با این حال اکثرا به علت مصرف پارچه های ۳۸ گرمی در دوخت تفاوت قیمت چندانی را نباید شاهد باشیم.

نکات خرید لباس یکبار مصرف ام ار ای

نکته دیگر خرید جنس لباس می باشد. به دلیل تماس مستقیم لباس با بدن بیمار لطافت این دسته لباس ها بایستی به قدری باشد که ایجاد مشکل ننموده و همچنین بدن بیمار دچار حساسیت به استفاده از این محصول نگردد. با این حال چون الزام به استفاده از پارچه های خاصی در زیر دستگاه های ام ار ای و سی تی اسکن می باشد که کمترین تاثیر را بر روی عکس برداری بگذارد دست تولید کننده برای تغییرات اساسی در این بازه کمی بسته است.

آخرین مبحث در نکات خرید لباس ام ار ای کیفیت و دوام لباس تولیدی می باشد که با توجه به خواص مکانیکی پارچه و استحکام و یکنواختی بوجود آمده به دلیل دقت دستگاه های تولید پارچه جای بحثی نگذاشته و این پارچه ها دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می باشند مگر آنکه در دوخت پارچه دقت لازم نگردد که این امر هم با بررسی های کنترل کیفی دوخت مرتفع می گردد و لباس تولیدی برای رفع نقص به ابتدای خط دوخت برگردانده می شود.