تولید دستکش یکبار مصرف | تهیه شیک ترین مدل های دستکش

تولید دستکش یکبار مصرف ظهور درخشانی داشته است و به منظور رفع مشکلات مربوط به کار با پاک کننده ها و حفاظت در مقابل این مواد پا به عرصه ظهور گذاشتند

در صورت دانستن تاریخچه ظهور و توسعه این دستکش ها شما قادر خواهید بود تا توضیحات کاملی را در مورد ضرورت استفاده از دستکش یکبار مصرف در بسیاری از کارخانه ها ارائه نمایید.

استفاده از دستکش یکبار مصرف در صنعت سریعترین رشد را به خود اختصاص داده است.

تولید دستکش یکبار مصرف | تهیه شیک ترین مدل های دستکش

تولید دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف برای اولین بار در صنایع داروئی بکار برده شدند و به دنبال نوآوری های بیشتری  که در ساخت آنها اتخاذ گردید، در کاربرد های آزمایشگاهی  نیز وارد شدند. با این حال در سال های اخیر توجه به این دستکش ها به سمت سایر زمینه ها از قبیل خودرو، موادغذایی و مواد نگهدارنده و بهداشتی معطوف شده است.

به‌طور کلی در بخش تولید انواع دستکش به چهار بخش مختلف تولیدی داریم که عبارتند از:

1. دستکش پلاستیکی یکبار مصرف

2. دستکش  صنعتی

3. دستکش پزشکی ک شامل دستکش پلاستیکی پزشکی و دستکش های نانو و .. میشود

4.دستکش لاستیکی

در خط تولید  دستکش خالدار  به تنهایی می توان میلیون ها سود آوری را برای شرکت تولیدی جمع آوری کرد .

دستگاه های تولیدی دستکش های یک بار مصرف با توجه به نوع کار و ساخت آن متفاوت بوده که 2 نوع از آنها اشاره میکنیم.

1. دستگاه تولید دستکش کارگری اتوماتیک و غیر اتوماتیک

2.دستگاه بافت دستکش نخی کارگری

تولید دستکش یکبار مصرف

م دستکش‌های یک‌بار 

شیک ترین دستکش های یکبار مصرف

شیک بودن هر نوع دستکش را می توان بسته به نوع و رنگ ان دسته بندی کرد. دستکش لاتکس یکبار مصرف را می توان با توجه به میزان مقاومت و میزان کشش  مورد بررسی قرار داد.

عموما شیک ترین دستکش ها از میان دستکش هایی ک دارای زیبایی و مقاومت و کشش بسیار بالایی هستند انتخاب می کنند پس شیک بودن و قشنگی دستکش های یکبار مصرف را تنها به رنگ و طرح آن نمی توان انتخاب نمود و باید کیفیت و مقاومت آن را نیز  برای انتخاب دستکش شیک مورد ارزیابی قرار داد.

شیک ترین دستکش های یکبار مصرف

فروش دستکش یکبار مصرف زبر قیمت بازار

عموما برای تهیه دستکش های ارزان قیمت باید به تولیدی ها و عمده فروشان مراجعه کرد. فروش دستکش یکبار مصرف در تولیدی های معروف دستکش سازی قابل عرضه است.

همچنین می توان برای تهیه آسان به سایت های معتبر فروش دستکش یکبار مصرف زیر قیمت بازار مراجعه کرد البته در فروشگاه های سراسر کشور دستکش های یکبار مصرفی با قیمت مناسب و کیفیت خوب نیز عرضه می شوند.

فروش دستکش یکبار مصرف زبر قیمت بازار

جدید ترین مدل های دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف دارای مدل های بسیاری است ک نوع و جنس و قیمت آنها متفاوت بوده ک به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

دستکش های یک بار مصرف نایلونی ، پلاستیکی ، لاستیکی ، پارچه ای ، لاتکس، وینیل ، نیتریل ، نانو و…..

این میان دستکش های نام برده جدید ترین آنها دستکش نیتریل و نانو هستند

دستکش های نیتریل بهترین نوع دستکش به حساب می آیند چون این دستکش ها جایگاه مناسبی برای افراد داری حساسیت است و نسبت به سایر دستکش ها از مقاومت بالاتری برخوردار است و از لحاظ نرمی و انعطاف از سایر دستکش های یک بار مصرف پیشی می گیرد .نسبت به دستکش های ونیل و لاتکس ضخامت بیشتری داشته که سبب شده مقاومت آن ها بیشتر شود و بنابراین به آسانی سوراخ یا پاره نشود.

همچنین سد محافظتی بسیار مقاومی می باشند و در برابر مواد شیمیایی مانند حلال های چربی و روغن ها مقاومت می کنند.

همچنین الگوی چسبناک آن ها به مهارت و چابکی دست کمک می کند.پس جدیدترین و بهترین مدل دستکش یکبار مصرف را میتوان دستکش های نیتریل دار معرفی کرد.

جدید ترین مدل های دستکش یکبار مصرف

خرید دستکش های ساق کوتاه و ساق بلند

خرید دستکش های ساق کوتاه و ساق بلندهر یک  از دستکش های ساق کوتاه و دستکش های ساق بلند در مصارف خاص خود به کار می روند و مورد استفاده قرار میگیرند البته استفاده  و خرید برخی از افراد از دستکش های ساق کوتاه و یا بلند بسته به سلیقه آنها نیز است.

خرید دستکش های ساق بلند عموما در استفاده از مواد شیمیایی برای تماس نداشتن مواد با دست مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بیشتر بخوانید: دستکش جراحی

دستکش  ساق کوتاه نیز در مصارف پزشکی  و یا انواع کارهایی که با استفاده از دستکش های یک بار مصرف صورت میگیرد از قبیل رنگ آمیزی سم پاشی و …. مورد استفاده و خرید قرار می گیرد البته این بدان معنا نیست که در این مصارف از دستکش های ساق بلند استفاده نمی شود پس خرید و استفاده هر دو نوع بسته به سلیقه و کار شخص استفاده کننده است .