خرید آنلاین گان جراحی و ثبت سفارش

خرید انلاین گان جراحی و ثبت سفارش از راه هایی است که بیشترین جلب توجه مشتریان را برای محصولات مصرفی پزشکی به امغان می آورد. خرید آنلاین گان جراحی علاوه بر جذب مشتریان داخلی کشور های خارجی و بازرگانان آن را هدف قرار داده با ارائه کیفیت خوبی از محصول می توان سرمایه خرید ایشان را جذب نمود.

ثبت سفارش انلاین محصولات یکبار مصرف پزشکی

روال ثبت سفارش انلاین محصولات یکبار مصرف پزشکی بسیار سریع تر از سیستم سنتی خرید می باشد. به طور مثال در سیستم خرید انلاین گان جراحی اتاق عمل مشتری با تماس با تولید کننده از نوع محصولات تولیدی وی سوال می کند.

ثبت سفارش آنلاین محصولات یکبار مصرف پزشکی

 

واحد فروش تولید کننده نیز به راحتی از طریق راه های ارتباطی موجود نسبت به ارسال کاتالوگ خود به مشتری اقدام نموده و مشتری بر اساس نیاز خود از بین اقلام ارائه شده به انتخاب می پردازد.

پس از تعیین محصولات طی یک پیش فاکتور شرکت تولید کننده قیمت نهایی را به خریدار اعلام می کند. در ادامه با تایید نوع محصول انتخابی درج شده در پیش فاکتور و واریز مبلغ اعلامی در صورت موجود بودن محصول در انبار تولید کننده به ارسال آن اقدام نموده و در غیر اینصورت طبق اعلام قبلی به خریدار در رابطه با زمان بر بودن فرآیند تولید نسبت به تولید کسری یا کل محصول سفارشی اقدام می نماید.

در طی این فرآیند تمامی مراحل غیر حضوری می باشد تا کمترین زمان به جهت ایاب و ذهاب افراد تلف شده و قرار داد فی ما بین دو طرف هرچه سریع تر پیش رفته و به سر انجام برسد. کل زمانی که طول این پروسه ثبت سفارش اتفاق می افتد در بیشترین حالت یک ۲۴ ساعت وقت گیر است و البته در مواردی هم با چند دقیقه از شروع فرآیند به خرید منجر می شود.

از تولید تا ارسال البسه پزشکی

از تولید تا ارسال البسه پزشکی تمامی فرآیند توسط تولید کننده به پیش می رود و خریدار با توجه به امکانات تولید کننده می تواند نقش نظارتی بر تولید خود داشته باشد.

با پایان یافتن خرید انلاین گان جراحی استریل سفارش داده شده مراحل برشکاری و دوخت تکه های لباس به یکدیگر آغاز می شود. از روی یک الگوی از پیش تعیین شده لایه های پارچه بریده و توسط ماشین آلات دوخت به یکدیگر اتصال می یابند. سپس بند های اتصال و بستن گان به آن متصل می شود.

از تولید تا ارسال البسه پزشکی

 

سر آستین های آن بنا به سفارش کش بافی یا ساده دوخت می شود و محصول نهایی برای مرحله بند آماده می شود. در این مرحله بنا به سفارش مشتری محصولات تولیدی به یکی از دو لاین تولیدی زیر وارد می شوند.

در صورتی که سفارش به صورت استریل شده درخواست شده باشد توسط دستگاه های استریل کننده استریلیزه شده و از هرگونه آلودگی پاک می گردند و در غیر این صورت به طور مستقیم به واحد بسته بندی ارسال می شوند.

در واحد بسته بندی بسته به نوع محصول استریل یا غیر استریل فرآیند بسته بندی انجام شده و به انبار جهت دپو یا برای بارگیری ارسال می شوند.

تمامی درخواست ها به قیمت درب کارخانه به مشتریان اعلام می شود که البته برخی شرکت ها تا درب باربری ارسال رایگان نیز ارائه می کنند.

در شرکت ما نیز این امکان برای شما فراهم امده تا شما آسودگی خیال بیشتری را برای خرید های خود داشته باشید و در اسرع وقت با کیفیت ترین محصولات به دست شما برسد.