خرید اینترنتی گان جراح غیر استریل از تولیدکننده

خرید اینترنتی گان جراح غیر استریل از تولید کننده اصلی آن ساده ترین راه دست یابی به خریدی ارزان ولی با کیفیت می باشد. خریداران گان جراحی غیر استریل به غیر از پزشکان طیف وسیعی از مشاغل را شامل می شوند. به آرایشگران، واحد های مرتب سازی و چینش میوه، کارگران واحد های دانه  بندی خوراک طیور و غیره می توان در این دسته اشاره نمود.

گان جراحی ۵۰ گرم غیر استریل

گان های جراحی دارای اوزان مختلف پارچه می باشد. در این میان گان جراحی ۵۰ گرم غیر استریل بیشترین ثبت سفارش را دارد. از آنجا که هر متر مربع از پارچه استفاده شده در دوخت یک گان دارای وزن معلومی می باشد.

لذا یکی از روش های بیان و تفکیک گان ها بر اساس گرماژ آن ها می باشد. به طور معمول این عدد در گان جراح غیر استریل با پارچه اسپان باند که برای لباس های یکبار مصرف کاربرد دارد چیزی بین ۳۸ تا ۵۰ گرم می باشد. هرچه میزان گرماژ پارچه نیز بیشتر باشد به طبع خواص فیزیکی بهتری را از خود نشان می دهد.

گان جراحی 50 گرم غیر استریل

 

گان های غیر استریل با وزن بالا نیز علاوه بر کاربری پزشکی برای انجام اعمال جراحی سرپایی و اقدامات بهداشتی همچون لیزر پوست و دیگر فعالیت ها که در مطب ها و بدون نیاز به اتاق عمل انجام می شوند.

در بخش های صنعتی نیز کاربرد دارد. در واحد های کامپاندینگ پلیمر ها در صنایع پایین دستی پتروشیمی ها برای ترکیب مواد و آماده سازی فرمولاسیون پلیمر مد نظر از گان غیر استریل برای کاهش نشستن گرد و غبار مواد به لباس اصلی کارگران استفاده می شود.

بهر حال یکی از بهترین پوشش های موجود همین گان جراح رنگی غیر استریل ۵۰ گرمی می باشد که  ستون فقرات تولیدات یک تولید کننده گان پزشکی در ایران را شامل می شود و در صورت نیاز قابل استریل کردن و بسته بندی نیز می باشد که در آن صورت خواستار بیشتری هم پیدا می کند.

سایز بندی گان جراحی غیر استریل

گان جراح غیر استریل همچون دیگر موارد لباس های بیمارستانی هم بدون توجه به وزن یا دیگر موارد تفکیکی که در میان آنها رواج دارد دارای سایز بندی است.

سایز بندی گان جراحی اسپان باند غیر استریل همچون دیگر گان های پزشکی دارای پنج سایز اصلی کوچک (S)، مدیوم (M)، لارج (L) و ایکس لارج (XL) و دو ایکس لارج (XXL) می باشد ولی به خاطر نوع طراحی آن بیشتر با سایز ایکس لارج سفارش داده می شود و پس از پوشیده شدن توسط بند های تنظیم کننده بر روی بدن شخص ثابت و اندازه می گردد.

سایز بندی گان جراحی غیر استریل

 

بسیاری از شرکت ها به همین دلیل نسبت به تولید این محصول با سایز بندی مشخص اقدام ننموده اند و یک الگوی ایکس لارج را به راحتی استفاده می نمایند و از ایراد هزینه های اضافی که با تغییر سایز لباس باعث اضافه شدن دور ریزهای لباس می شوند دوری می جویند.

البته سایز در قیمت تولیدی زیاد تغییری ایجاد نمی کند و این خود باعث می شود تا تولید سایز ایکس لارج این البسه بیمارستانی به صرفه تر از سایز های دیگر باشد.

  • بیشتر بخوانید: گان جراحی استریل یکبار مصرف

کمتر کسی هم در بین بیماران و پزشکان نیاز به سایز های بزرگتر نیاز پیدا می کنند و این نشأت گرفته از نحوه پوشیدن از جلو این لباس است که آزادی عمل بسیاری را برای افراد با فراخی سینه زیاد هم به وجود می آورد.