خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی بی واسطه از تولید کننده

خرید لباس بیمار بیمارستانی یکبار مصرف بی واسطه از تولید کننده از جمله دغدغه های بیمارستان ها در تامین نیاز های اقلام مصرفی خود است. خرید لباس یمارستانی از طریق درگاه های ارتباط با مشتریان و ثبت سفارش تولید کنندگان لباس یکبار مصرف بیمارستانی سریع ترین و امن ترین راخکار این روز های جامعه می باشد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی مردانه و زنانه

با حرکت جامعه پزشکی به سمت استفاده از اقلام یکبار مصرف و محصولات تولیدی لباس بیمار مردانه و زنانه، این شرکت ها و  تولید کنندگان بر تعداد و توان تولیدی خود افزوده اند.

محصولات تولیدی لباس بیمار مردانه و زنانه

در این میان بیمارستان های سراسر کشور با گنجاندن خرید لباس بیمار بیمارستانی یکبار مصرف در لیست خرید خود و جایگزینی این اقلام به جای البسه چند بار مصرف سعی در کاهش هزینه های خرید خود و در همین راستا کاهش هزینه های شستشو و گند زدایی از البسه چند بار مصرف بر آمده اند.

این خود نور امیدی برای تولید کنندگان لباس های یکبار مصرف می باشد تا توان تولیدی خود را به واسطه عدم استقبال و نبود سفارشات کاهش نداده و چرخ تولید کارخانه یا کارگاه تولیدی خود را بگردانند. این خود باعث حرکت رو به جلو اقتصاد کشور در این زمینه می گردد.

بیشتر بخوانید:گان جراحی استریل یکبارمصرف

از تولیدات این شرکت ها می توان از اقلام زیر یاد نمود که سهم عمده ای در سفارشات به ثبت رسیده دارند:

  • کلاه بیمار و جراح
  • زیر انداز بیمار
  • پیش بند ضد آب
  • انواع ماسک
  • لباس زیر
  • کاور بالشت
  • ملحفه کش دار
  • رول ملحفه
  • لباس بیمارستانی گان بیمار و جراح
  • بلوز و شلوار بیمار و جراح

و دیگر اقلام ترکیبی که در این حوزه و بر اساس نیاز مشتری به صورت ست ها و بسته بندی (پک) های مختلف برای ایشان ارسال می گردد.

نحوه خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی از تولیدی

در گذشته نحوه خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف از تولیدی این اقلام بدین صورت انجام می گرفت که واسطه ها با رجوع به بیمارستان ها به ثبت سفارش آنها اقدام نموده و این سفارش را در واحد های تولیدی طرف قرار داد خود به انجام می رساندند.

نحوه خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف از تولیدی

این اقدام باعث افزایش نرخ قیمت تمام شده خرید لباس بیمارستانی زنانه و مردانه می گشت. به دلیل عدم ارتباط گیری صحیح بین خریدار و فروشنده واقعی این بازار با خواسته های این دلالان گاها به نوسان افتاده و دستخوش تغییرات قیمت ناگهانی می شد.

اما از سال های قبل تولید کنندگان البسه بیمارستانی با راه اندازی سایت ها و ایجاد دفتر ارتباط با مشتری خود این فاصله بوجود آمده را کم تر نموده و قدرت تاثیر گذاری این افراد را در بازار کمرنگ تر کرده اند.

بیشتر بخوانید: قیمت دوخت گان بیمارستان

در این سیستم خریدار نهایی با صرف اندک زمانی به سیستم ارتباط با مشتری شرکت وصل شده و ثبت سفارش خود را به طور مثال در زمینه خرید لباس بیمار بیمارستانی به کارشناسان فروش ارائه می کند.

پس از ارسال پیش فاکتور و تایید نوع محصول سفارش داده شده، به محض واریز وجه تولید لباس ها آغاز و یا از انبار دپوی شرکت محصول برای خریدار با شرایط مورد نظر ارسال می گردد. در این میان شرکت ها هزینه از درب کارخانه تا باربری را بر عهده گرفته و خریداران فقط بایستی کرایه باربری تا شهر مقصد را متقبل شوند.

بیشتر بخوانید: گان یکبار مصرف جراحی

شرکت مدوسا نیز به این طریق تاکنون توانسته جلب رضایت مشتریان خود را بدست آورده و اطمینان خاطر ایشان را در این سال های گذشته یدک بکشد.