خرید و فروش لباس یکبار مصرف ایزوله

خرید و فروش لباس یکبار مصرف ایزوله با توجه به نیاز افزایشی این روزهای کرونایی یکی از بازار های مناسب را جهت تولید لباس یکبار مصرف ایزوله و ارائه آن به واحد های درمانگر یا شرکت های تولید این لباس بجهت فروش به این مراکز را فراهم آورده است. لذا با نگاهی دقیق و بررسی و ایجاد راهکار های فروش مناسب می توان با فراق خاطر وارد این بازار شد.

لباس سرهمی یکبار مصرف

لباس سرهمی یکبار مصرف در واقع گونه ای از لباس های حفاظت فردی در مسائل پزشکی یا غیر پزشکی می باشد که به کمک آن شخص سعی در جلوگیری از آلودگی بدن خود با مواد آلاینده خطرناک یا برعکس، به منظور عدم انتقال آلودگی از محیط های بیرونی به اتاق های ایزوله و ایجاد مشکلات بعدی آن اقدام به پوشیدن آن می نماید.

لباس سرهمی یکبار مصرف

 

لباس یکبار مصرف بیمار همانند لباس های کار صنعتی به صورت یک پارچه بوده و دارای یک کلاه متصل به لباس با حالت کشی می باشد. همچنین در ناحیه دست و پا نیز دارای مچی های کشسان بوده تا حالت ایزوله بیشتری را ایجاد کند. این لباس ها کمی گشاد تر از حالت عادی طراحی می گردند تا راحتی در حرکت برای فرد استفاده کننده به همراه بیاورند.

از نمونه ها و موارد کاربرد اولیه این گونه لباس ها می توان به تولیدات صنایع نظامی که در اماکن تحت گاز های شیمیایی و یا مناطق عملیاتی که بمباران شیمیایی شده اند اشاره نمود.

البته امروزه اکثر آزمایشگاه های کنترل کیفی مواد  تولیدی کارخانجات تولید صنایع شیمیایی ملزم به رعایت و استفاده از این نوع پوشش های حفاظتی برای پرسنل خود شده اند تا میزان آلودگی های قابل انتقال کمتر گردد.

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله در حالی با افزایش تقاضای واحد های درمانی به جهت مبارزه با کرونا رو به فزونی رفته است که متاسفانه با تاخیر در ایجاد واحد های تولید کننده این گونه لباس ها بالاخص لباس یکبار مصرف ایزوله سرهمی روبرو هستیم و لذا این خود موجب کاهش عرضه و افزایش قیمت این لباس ها می گردد.

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله

 

یکی از دلایل این میزان افزایش تقاضا راحتی پوشیدن این محصولات بر روی دیگر پوشش ها و همچنین عدم نیاز به گندزدای و استفاده از محلول های پاک کننده بمنظور پاک سازی لباس مصرفی پس از استفاده فردی می باشد.

البته این نکته بایستی مد نظر قرار بگیرد که این نوع از البسه مخصوصا در بیمارستان ها باید تحت تدابیر خاصی جمع آوری و امحا گردد.گاه ها مشاهده شده است که این نوع لباس ها بدون پوشش خاصی در مکانی جمع آوری می گردد.

  • بیشتر بخوانید: لباس یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

دسترسی افراد عادی به این مکان ها جهت گرد آوری مواد بازیافتی به راحتی انجام می پذیرد و این خود باعث انتقال آلودگی به فرد و از طریق ایشان به دیگر مناطق می شود.

با این حال در اکثر موارد بیمارستان ها از طریق سیستم های زباله سوز اقدام به از بین بردن این زباله های عفونی و آلوده مانند لباس یکبار مصرف بیمارستانی می کنند که موثر ترین راه حال حاضر می باشد که بایستی با در نظر گرفتن شرایط خاص انجام بپذیرد.