خرید و فروش لباس یکبار مصرف پرستاری

اخیراً خرید و فروش لباس یکبار مصرف پرستاری از رونق خوبی برخوردار است. بیمارستان ها با استفاده از لباس یکبار مصرف پرستاری برای کادر خود از هزینه های شست و شوی روپوش و لباس ها کاسته اند و از نظر انتقال آلودگی میان بخش های خود بیمارستان و همچنین به منزل کارکنان خود آسوده خاطر شده و با خیال راحت تری به کار ادامه می دهند.

روپوش یکبار مصرف بیمارستانی

روپوش های یکبار مصرف بیمارستانی کاربرد های گوناگونی دارند. از پوشش روی لباس کارکنان خود گرفته تا کاور های پلاستیکی برای بخش های دندان پزشکی و حتی موارد استفاده توسط کارکنان خدماتی به منظور انجام تعمیرات برای ورود به بخش هایی که بایستی از نظر آلودگی در حداقل ممکن قرار داشته باشند. لباس یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص پرستاری نیز یکی از بخش های جدایی ناپذیر موارد استفاده بیمارستان ها از این قبیل لباس ها می باشد.

روپوش یکبار مصرف بیمارستانی

 

پرستاران مشغول در بخش های با رعایت کمترین میزان آلودگی همچون بخش های ICU و CCU از بیشترین استفاده کنندگان لباس های یکبار مصرف می باشند.

این لباس ها از انتقال آلودگی به بخش های یاد شده جلوگیری کرده و در مواردی که پرستار مجبور به انجام هر عملیاتی بر روی بیمار گردد در صورت ایجاد آلودگی بر روی روپوش به راحتی نسبت به تعویض آن اقدام می نماید و هزینه های گزاف شست وشو و گند زدایی  را کاهش می دهد.

  • بیشتر بخوانید: لباس یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

در بخش اورژانس هم پرستاران به علت ارتباط با بیماران بدحال و مصدومان تصادفات یکی از روش های جلوگیری از آلودگی به لباس اصلی ایشان استفاده از روپوش یکبار مصرف در بخش های اورژانس می باشد تا کمترین میزان مشکل را این افراد بخاطر لباس داشته باشند.

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله از آسان ترین راه های کاهش هزینه های پزشکان و پرستاران در واحد های درمانی است که نیازمند پوشش ایزوله همچون بخش های قرنطینه بیماری های اپیدمی و یا نیازمند کمترین میزان انتقال آلودگی می باشند.

فروش لباس یکبار مصرف ایزوله

این نوع لباس یکبار مصرف پرستاری به قدری محبوبیت دارد که حتی بعضی از پرستاران دیگر واحد های با بیماران معمولی نیز اقدام به پوشیدن آن به جای روپوش های معمول پرستاری می کنند تا با کمترین میزان لباس ممکن خصوصا در ماه های گرم تابستان بتوانند فعالیت راحت تری در بخش خود داشته و دچار گرمازدگی نگردند.

این قبیل لباس های ایزوله دارای بافت کمتری نسبت به لباس های بخش های ایزوله داشته و از تنفس بالاتری برخوردار هستند تا کمترین میزان تعرق را برای مصرف کننده در بر داشته باشند.

  • بیشتر بخوانید: لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد

در مورد لباس های بخش ایزوله این امر کاملا برعکس بوده و به گونه ای این لباس ها طراحی و از پارچه هایی با کمترین نفوذ ممکن استفاده می گردد لذا شخصی که این قبیل لباس ها را پوشیده است دچار تعرق بیشتری نسبت به دیگر نمونه های این لباس ها می گردند.

دلیل این امر هم سعی تولید کننده پارچه برای ایجاد و انتقال کمترین میزان آلودگی از بیماران بستری در این بخش ها به کادر درمانی است تا با جلوگیری از آلودگی این افراد خللی در امر درمان بیماران به علت کمبود نیروی متخصص و کارآزموده این بخش ها ایجاد نگردد.