خرید گان جراحی یکبار مصرف و پارچه ای قابل شستشو

خرید گان یکبار مصرف جراحی و پارچه ای قابل شستشو از عمده ترین مصارف بیمارستان های سراسر کشور است. این خرید گان جراحی متاسفانه با افزایش بیماری کووید-۱۹ در سراسر ایران رو به فزونی گذاشته و دلیل آن حفاظت خوب فیزیکی در برابر انتقال ویروس در مراکز درمانی و جلوگیری از آلودگی افراد است.

گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی یکبار مصرف یکی از بهترین محافظ های خوب در برابر انتقال آلودگی به لباس پزشکان و پرستاران درگیر در امر بیماری کرونا هست و از انتقال آلودگی به سایر قسمت ها و افراد دیگر جلوگیری می کند.

از این رو بیمارستان ها به خرید گان جراحی برای حفاظت از کادر پزشکی و پرستاری خود در برابر انتقالات احتمالی این ویروس روی آورده اند. این گان ها به دلیل داشتن لایه های محافظتی بیشتر نسبت به دیگر گان ها از انتقال میکرو ارگانیسم ها شامل باکتری ها و ویروس ها به بدن فرد یا لباس وی جلوگیری می کند.

گان جراحی یکبار مصرف

این در حالی است که از میزان تنفسی خوبی برای فرد استفاده کننده بهره می برد تا فرد در طول ساعت کاری خود کمتر دچار تعریق گردد. سادگی در امر پوشیدن و امکان امحای آن به وسیله روش های از بین بردن آلودگی های عفونی اطمینان بالایی را به منظور عدم انتقال بیماری برای سیستم درمان در بین افراد را حاصل آورده است.

با این حال اصلی ترین کاربرد این البسه هنوز در امر درمان و جراحی است و بالاترین میزان سفارشات این لباس بیمارستانی را شامل می گردد که این خود نشان از این دارد که بازار این محصول در دوران پسا کرونا باز هم جاری و پررونق می ماند.

گان جراح پارچه ای

 

گان جراح پارچه ای هم از دیگر محصولات البسه بیمارستانی است که در صورت خرید گان جراحی این چنینی فرد میتواند به کرات با شست و شوی آن و رعایت پروتکل های ضد عفونی آنرا به دفعات استفاده نموده و هزینه های خرید یک باره چندین گان یکبار مصرف را کاهش بدهد. البته هزینه های شست و شو وگندزدایی را نبایستی از یاد برد که خود تقریبا سنگین می باشد و وقت زیادی را هم نیاز دارد.

با این حال این گان ها از رده گان های مورد استفاده در موارد برخورد با بیماری کرونا تقریبا خارج گشته اند و به سیستم جراحی های اتاق عمل و مناطق سفید بیمارستان که سیستم ضدعفونی کننده قوی بر آن حاکم است وارد شده اند. البته در این میان هزینه پارچه و دوخت آن نسبت به گان یکبار مصرف بالاتر بوده و در صورت ادامه این روند ممکن است که از سیستم تولید حذف و البسه یکبار مصرف به راحتی جایگزین آنها گردند.

این گان ها به دلیل استفاده از الیاف طبیعی بیشتری که نسبت به گان های یکبار مصرف که بیشتر از مواد مصنوعی در تولید پارچه های آنها استفاده شده است در آن ها بکار رفته لطافت بیشتر دارند که این خود یکی از دلایل گرایش ادامه دار پزشکان به استفاده از این نمونه گان در موارد درمانی است.