دستکش جراحی بدون پودر ulm | کارخانجات تولید آن در کشور

دستکش جراحی بدون پودر امروزه توسط جراحان به ویژه دندان پزشکان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از دستکش جراحی بدون پودر ulma به جهت طراحی آناتومیک آن باعث کاهش خستگی انگشتان دست شده و به دلیل Beaded Cuff مانع از سر خوردن دستکش در دست می گردد.

به علاوه سبب جذب رطوبت دست شده و به دلیل حداقل پروتئین استفاده شده در ساخت  نوع از دستکش، موجب کاهش ابتلا به آلرژی نوع 1 می گردد.

امروزه  این نوع دستکش به سبب قیمت مقرون به صرفه به جهت نوع بسته بندی، در کنار کیفیت بی نظیر در تمام بخش های درمانی به خصوص در دندان پزشکی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از دیگر انواع دستکش های موجود در بازار می توان به دستکش های پودری، استریل و غیر استریل، پارچه ای و روکش شده اشاره کرد.

دستکش جراحی بدون پودر ulm | کارخانجات تولید آن در کشور

کارخانجات تولید دستکش جراحی بدون پودر ulma

شرکت تولید کننده دستکش جراحی بدون پودر ulma یک شرکت بین المللی در کشور مالزی در زمینه تولید محصولات یکبار مصرف به خصوص دستکش جراحی می باشد که دارای رقابت زیادی با کارخانجات تولید کننده دستکش ایرانی می باشد و پخش عمده این محصول از طریق نمایندگی ها صورت می پذیرد.

کارخانجات تولید دستکش جراحی بدون پودر ulma

تولید دستکش جراحی در بسته بندی متنوع

استفاده از دستکش های جراحی از سه دهه گذشته جهت جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری ها به خصوص ویروس HIV رایج گردیده است.امروزه تولید دستکش جراحی با شکل، رنگ و نوع مواد سازنده به صورت عمده و در بسته بندی های متنوع توسط شرکت های سازنده مختلفی صورت می گیرد.

چنانچه به دنبال خرید دستکش جراحی ایران ارزان و مناسب برای مشاغل خود هستید، شناخت فواید، کیفیت و نوع کاربرد هر نوع از دستکش الزامی می باشد.

زیرا هر نوع از دستکش وابسته به کیفیت و نوع کارکرد دارای قیمت متفاوتی است. دستکش های یکبار مصرف نایلونی و دستکش های جراحی به ترتیب دارای پایین ترین قیمت و بالاترین قیمت در بازار ایران می باشند.

تولید دستکش جراحی در بسته بندی متنوع

خرید دستکش جراحی در رنگ های متنوع

فروش دستکش جراحی در انواع پودری، بدون پودر، استریل، غیر استریل و غیره در رنگ های متنوع  صورت میپذیرد. باید توجه کرد که دستکش های پزشکی رنگی از نیتریل و نئوپرن ساخته می شودند و بسته به نوع رنگ در صنایع مختلفی مثل صنعت نفت، پتروشیمی، صنعت کابل، آرایشگاه ها و غیره کاربرد دارند.

برای مثال دستکش جراحی مشکی بیشتر در آرایشگاه ها و سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع دستکش های رنگی و با کیفیت در ایران ساخته می شود. پخش عمده دستکش جراحی با قیمت کارخانه توسط سایت های اینترنتی متنوعی  با قیمت ارزان تر صورت می پذیرد.

خرید دستکش جراحی در رنگ های متنوع

 

برند های معروف تولید کننده دستکش جراحی در کشور

برنده های معروفی چون سوپا، حریر ایران، رز مریم و رویال مد در ایران در زمینه تولید دستکش های جراحی فعالیت دارند.  شرکت حریر ایران تولید کننده 600 میلیون جفت دستکش جراحی بلند و 200 میلیون دستکش معاینه در سال است.

مطالعات نشان داده است که دستکش های خارجی و ایرانی هیچ گونه تفاوتی از نظر کیفیت ندارند و عمدتاً قیمت دستکش جراحی خارجی نسبت به دستکش های تولید شده توسط برند های معروف داخلی اندکی بیشتر می باشد، با این حال به دلیل مقدار مصرف بالای دستکش های جراحی و معاینه ای، واردات آن به ایران صورت می گیرد.

 

برند های معروف تولید کننده دستکش جراحی در کشور

دستکش جراحی بدون پودر چیست ؟

در بازار ایران انواع دستکش های  ایرانی و خارجی عرضه می گردد که در میان استفاده از دستکش های بدون پودر کاربرد بیشتری دارد. استفاده از پودر جهت پوشش راحت دستکش به دلیل ایجاد واکنش های آلرژی، التهاب زخم و ایجاد نوار های بافت جوشگاهی بین اندام های جراحی شده بسیار خطرناک می باشد.

دستکش جراحی بدون پودر چیست ؟بدین ترتیب سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از این نوع دستکش ها را ممنوع اعلام کرده است. دستکش نیتریل بنفش ، دستکش جراحی بدون پودر ulma و دستکش وت دان ساخت کشور ایران و غیره، از انواع دستکش های بدون پودر جهت محافظت از پوست های حساس بوده و بیشتر در جراحی های حساس مثال جراحی چشم و … مورد استفاده قرار می گیرند.