دستکش جراحی رویال | ارزان ترین دستکش جراحی

یکی از مهم ترین نیاز های پزشکان دستکش جراحی رویال است. امروزه علاوه بر پزشکان خانم های خانه دار هم نیاز زیادی به دستکش دارند مثلا در هنگام گوشت ریز کردن یا گرد گیری. علاوه بر خانه در آرایشگاه ها نیز برای رنگ کردن مو بسیار کاربرد دارد.

دستکش جراحی رویال | ارزان ترین دستکش جراحی

دستکش جراحی رویال

جنس دستکش جراحی بلند رویال از لاتکس میباشد که انعطاف پذیر است ودرعین حال بسیار حساسیت زا است و برای افرادی که حساسیت شدید دارند مناسب نیست.

دستکش لاتکس از دو نوع پودری و بدون پودر ساخته شده است که این پودر غیر قابل جذب و غیر قابل تحریک است.

این دستکش به علت انعطاف پذیری بالا و استحکام زیاد به راحتی استفاده میشود اما مهم ترین مشکل آن علائم حساسیتی است که به بار می آورد.

دستکش جراحی رویال

دستکش وینیل رویال  انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دستکش های دیگر دارد و به دست نمیچسبد. این دستکش بیشتر در آشپزی ، تمیز کاری و… استفاده میشود.

دستکش نیتریل دارای مقاومت شیمیایی بالاتری نسبت به دستکش های لاتکس دارد.

دستکش جراحی ارزان رویال توسط شرکت سهل گستران درمان تولید شده است که از خاصیت کشسانی فوق العاده ای برخوردار است.

جنس این دستکش از لاستیک لاتکس بوده و رنگی سفید دارد.این محصول به علت چسبیدن به دست و استحکام  از سر خوردن به طرف پایین اجتناب میشود.

مقاومت این دستکش بسیار بالا بوده جنس داخلی آن جنسی پلیمری و سیلیکونی دارد.که باعث کم شدن حساسیت و راحتی پوشیدن  آن میشود.

دستکش لاتکس تنها مصرف پزشکی ندارد بلکه در آشپزی ، بهداشتی  ، آرایشی و… استفاده میشود.

انواع دستکش های یکبار مصرف :

  • دستکش یکبار مصرف خانگی
  • دستکش لاتکس
  • دستکش ویتیل
  • دستکش نیتریل
  • دستکش جراحی LATEX GLOVES

مهم ترین ویژگی های دستکش های لاتکس :

  1. مانند پوست دوم برای انسان عمل میکند.
  2. برای زمان هایی که میخواهیم در مدت زیادی دستکش را در دست داشته باشیم بسیار مناسب است.
  3. برای مواقعی که خطر عفونت بیمار وجود دارد مناسب است.
  4. قیمتی مناسب داشته و مقرون به صرفه است.
  5. در طبیعت به راحتی تجزیه میشود.

صادرات دستکش جراحی

شرکت های بسیاری در کشور ایران وجود دارد که به صادرات دستکش جراحی یکبار مصرف مشغولند.

با توجه به نیاز بالای افراد به این محصول فروش آن در کشور بالا رفته ودر نتیجه باعث میشود که خرید دستکش جراحی در سراسر کشور و تولید این محصول برای صادر کردن به کشور های دیگر نیز رونق یابد.

استفاده از این محصول برای آشپزی، تمیز کاری، شیرینی فروشی ها، آرایشگاه ها و دیگر مصارف بهداشتی و درمانی آن باعث شده شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت کنند.

محصول های این شرکت هارا می توان با مراجعه به  هر فروشگاهی در اطراف مان تهیه کرد.

صادرات دستکش جراحی

تولید دستکش جراحی در بسته بندی متنوع

یکی از مهم ترین عوامل تولید بالا بسته بندی مناسب و جذاب و همچنین قیمتی مقرون به صرفه است. بسته بندی دستکش جراحی رویال میتواند در کارخانه به صورت دستی و با استفاده از نیروی انسانی انجام می پذیرد.

تولید دستکش جراحی ایران در بسته بندی متنوع باعث تولید دستگاه های پیشرفته شده است. این دستگاه ها توسط طراحان و مهندسان متناسب با نیاز مشتری ساخته می شود. بسته بندی های محصولات در شکل های متفاوت میتواند باعث بالا رفتن جذب مشتری در محصول شود.

تولید دستکش جراحی در بسته بندی متنوع

بزرگ ترین بازار فروش دستکش جراحی

شاید بتوان بزرگترین بازار فروش در ایران را به فروش دستکش جراحی رویال یا هر دستکش دیگر اختصاص داده زیرا برای همه ی افراد جامعه مورد استفاده قرار گرفته است. بزرگترین بازار فروش دستکش جراحی می توان به علت ازدیاد جمعیت به تهران نسبت داد.

بزرگ ترین بازار فروش دستکش جراحی

فروش دستکش جراحی به قیمت درب کارخانه

یکی از بزرگترین  عمده فروشی دستکش جراحی در کشور شرکت بازرگانی هستند که این امکان را برای مشتریان فراهم میکنند نیاز های خود را برای خرید این محصول به راحتی انجام دهند.قیمت این دستکش ها به قیمت کار خانه به فروش میرسد.

فروش دستکش جراحی به قیمت درب کارخانه

قیمت دستکش جراحی لاتکس با یکدیگر متفاوت است دستکش های لاتکس ایرانی کیفیت بالاتری نسبت به دستکش های خارجی دارداما امروزه قیمت دستکش جراحی لاتکس ایرانی حدود آن ۲۱ هزار تومان در بازار است .

فروش دستکش جراحی رویال روز به روز بروز رسانی میشود اما میتوان با مراجعه به یکی از فروشگاه ها قیمت  آن را دانست.

خریداران گرامی نیز می توانند با تماس با کارشناسان فروش ما به راحتی به آنچه مد نظر ایشان است برای خرید یک دستکش ایده آل دسترسی داشته باشند.