الگوی گان بیمارستانی و مراحل تولید گان بیمارستانی

طرح تولیدی و مراحل تولید گان بیمارستانی از روتین ترین البسه بیمارستانی در واحد های تولیدی می باشد. مراحل تولید گان بیمارستانی همان مراحل برش و دوخت البسه دیگر در واحد های تولیدی البسه می باشد مگر در مواردی که نیاز به دوختی خاص باشد و یا حتما لباس تولیدی بایستی استریل و بسته بندی گردد.

الگوی دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

با جستجویی ساده می توان هر طرح الگوی دوخت گان جراحی استریل یکبارمصرف بیمارستانی را که فرد لازم دارد بدست آورد. پس از خرید پارچه و پیاده سازی الگو بر روی آن مراحل تولید گان بیمارستانی که یکی از ساده ترین الگو ها را دارد آغاز می شود:

  • برش الگو بر روی پارچه
  • دوخت قسمت های مختلف به یکدیگر
  • بررسی نهایی
  • استریل کردن لباس در صورت لزوم

 

الگوی دوخت لباس یکبار مصرف بیمارستانی

 

همانطور که مشاهده می کنید لباس های بیمارستانی و گان جراحی اتاق عمل هم همچون دیگر البسه در همان قواعد تولیدی لباس ها پیروی می کنند با این تفاوت که ملاحظات بهداشتی در تولید این لباس ها رعایت شده و در موارد خاص بایستی لباس تولیدی استریل شده و در بسته بندی مخصوص به دست مصرف کننده نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: گان یکبار مصرف جراحی

پس به راحتی می توان با اندک سرمایه ای به تهیه و تولید این البسه روی آورد و باب درآمدی برای خود باز کرد. البته برای ابتدای امر تولید بسیار کم ولی با کیفیت می تواند چرخ تولید را روشن نگاه دارد و در کنار آن طرح های توسعه ای نیز میتواند حجم سفارشات را افزایش دهد.

در این میان نبایستی از بحث آشنا نمودن خریداران با کیفیت و محصول تولیدی غافل بود زیرا که این امر ضامن خرید ایشان و دیگر مصرف کننده های این قبیل البسه بوده و هدف گذاری های آینده یک شرکت نوپای تولید البسه را شامل می شود.

سود تولید لباس بیمارستانی

سود تولید لباس بیمارستانی بسیار متفاوت است. در این عرصه به دلیل آنکه مثلا مراحل تولید گان بیمارستانی ساده با گان لمینت شده یکسان ولی مراحل دوخت دو یا چند بار انجام می شود و نوع پارچه های مصرفی گوناگون است هر کدام دارای سودی جداگانه می باشند.

سود تولید لباس بیمارستانی

 

این در مورد دیگر لباس هایی که باید مراحل استریل شدن را پشت سر بگذارند نیز با این دو مورد یاد شده و دیگر البسه بیمارستانی بسیار متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید: دوخت لباس بیمارستان در منزل تبریز

با این حال این سود بسیار سرشار بوده به گونه ای که تولید کنندگان گان جراحی رنگی قدیمی امروزه در حال رقابت با تولیدکنندگان جدید قرار گرفته اند و با این وجود هنوز هم فضای کافی برای شروع و رشد دیگر شرکت های نو پا وجود دارد.

در این میان شرکت هایی با ارائه کیفیت های خوب و کاهش دامنه سود خود به افزایش تولید روی آورده اند تا کسری دامنه سود خود را بدین طریق جبران کنند و در این میان با افزایش ظرفیت تولیدی خود سعی در جلب سفارشات بزرگتر دارند.

هرچند از سفارشات خرده غافل نگشته اند و با مدیریت این سفارشات و ارجاع آن به واحد های کوچک تر تولیدی که در زیر مجموعه خود دارند هم چراغ این کارگاه ها را روشن نگاه داشته اند و هم از دامنه سود بالاتر این سفارشات بهره کافی را می برند.