فروش بی واسطه از تولید کننده گان بیمار

فروش بی واسطه از تولید کننده گان بیمار تنها راه خرید اقلام پزشکی با ارزان ترین نرخ موجود می باشد. تولید کننده گان جراحی و گان بیمار و خریداران هر دو از طریق پایگاه های اینترنتی تولید کننده می توانند به راحتی با یکدیگر در ارتباط قرار گرفته و کمترین هزینه را برای مسائل رفت و آمد بپردازند. در این حالت بیشتر کارهای پیش از تولید بر بستر اینترنت فراهم آمده است.

نحوه انتخاب پارچه های مورد استفاده تولید کنندگان گان بیمار

در تولید البسه پزشکی حجم وسیعی از پارچه های مورد استفاده تولیدکنندگان گان بیمار وجود دارند. البته بسته به نوع گان و مورد مصرفی آن تولید کننده گان بیمار نسبت به انتخاب پارچه مبادرت می ورزد. در تولیدگان به نکات زیر توجه شایانی می شود که بر انتخاب پارچه مورد استفاده بسیار اثر گذار هستند:

  1. کارایی پارچه و یک یا چند بار مصرف بودن آن
  2. خواص فیزیکی مورد انتظار از پارچه
  3. تنفس پذیری و ایجاد عدم تعرق در بدن
  4. وزن پارچه متناسب با کارایی آن

جدای از موارد ذکر شده در بالا بسته به نوع سفارش ممکن است خواص دیگری نیز برای پارچه متصور شوند تا بهترین انتخاب برای پارچه تولید گان بدست آید. البته این نکته را بایستی در نظر داشت که همیشه بهترین حالت حالت ایده آلی نیست و منظور بهینه ترین نوع پارچه می باشد.

البته گان جراحی اتاق عمل تولیدی یک شرکت بر همین اساس دارای تنوع بوده و خریداران با مراجعه به بخش های کاتالوگ سایت شرکت و یا ارسال درخواست برای دریافت نمونه کار به همراه کاتالوگ به راحتی با تولیدات شرکت در آشنا شده؛ مطابق با نیاز خود به انتخاب محصول مبادرت ورزند. فقط حتما بایستی اصول مورد نیازی که در انتخاب پارچه از آنها یاد شد را برای انتخاب های خود لحاظ قرار بدهند.

نحوه انتخاب پارچه های مورد استفاده تولید کنندگان گان بیمار

جنس پارچه های تولید گان بیمار

دامنه وسعت پارچه های موجود برای البسه بیمارستانی بسیار وسیع می باشد. با این حال بهترین جنس پارچه های تولید گان بیمار را می توان به موارد زیر محدود کرد که البته حتما بایستی باز هم کارایی آن مد نظر باشد:

  • پارچه تترون
  • پارچه ویسکوز
  • پارچه ترگال
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه اسپانلس
  • پارچه اس ام اس

از سه پارچه اول بیشتر برای تولید البسه چند بار مصرف استفاده می شود و سه تای دیگر برای مصارف البسه یکبار مصرف خصوصا گان های پزشکی کاربرد دارد. در گذشته بیشتر گان جراحی رنگی از پارچه های با بافت الیاف طبیعی استفاده می شد که نیاز به شستشو و گند زدایی را برای این محولات الزام آور می نمود.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش پلیمر ها در صنعت نساجی از الیاف تولید شده از این مواد در تولید پارچه های یکبار مصرف به کار گرفته شد. این پارچه ها همچون اسپان باند که بیشترین مصرف را دارد از الیاف پلی پروپیلن تهیه می شود تا خواص فیزیکی که مد نظر استفاده کننده لباس هست حاصل آید.

جنس پارچه های تولید گان بیمار

 

البته در این بنا به سفارش مشتری می توان تغییراتی ایجاد کرد و از پارچه های با ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی با هم استفاده نمود تا حد واسطی از مجموعه خواص این الیاف بدست آید.

  • بیشتر بخوانید: گان جراحی استریل یکبارمصرف

با این وصف باید به موارد قبلی که در انتخاب نوع پارچه برای دوخت گان بیمار بکار می روند گزنه قیمت تمام شده کالا را نیز لحاظ کنیم. این محصولات اکثرا حالت برند سازی شده داشته و مبالغ بالاتری در هزینه های تولید را شامل می شوند.

با این حال بیمارستان های بخش خصوصی در تامین هزینه تمام شده این محصولات زیاد به مشکل بر نمی خورند.