فروش دستکش جراحی | فروشندگان برتر دستکش در کشور

شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید و واردات دستکش جراحی می کنند که مراکز بهداشتی و درمانی کشور می توانند برای رفع نیاز های خود از شرکت هایی که فروش دستکش جراحی را در دستور کار خود قرار داده اند این محصولات را سفارش دهند.

فروش دستکش جراحی یکی از اقلام پر مصرف این روز های کشور عزیزمان می باشد. حتی کشور ما اخیرا به تنها کشور تولید کننده دستکش وت دان در خاورمیانه که دستهای خیس را می پوشاند تبدیل شده است.فروش دستکش جراحی | فروشندگان برتر دستکش در کشور

فروش دستکش جراحی به صورت عمده

در همه ی مراکز درمانی، بیمارستان ها، دندان پزشکی ها و دیگر مراکز دخیل در امر درمان به دستکش های جراحی برای حفظ امنیت و جلوگیری از انتقال میکروب ها و ایجاد بیماری عفونی به بدن بیمار نیاز است. شرکت هایی وجود دارند که دستکش جراحی استریل را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند زیرا خرید این نوع دستکش ها به صورت عمده بسیار به صرفه تر از خرید به صورت جزئی است و می تواند باعث کاهش هزینه ها شود.

فروش دستکش جراحی به صورت عمده  شرکت دستکش حریر ایران قادر است نیاز اکثر مراکز بهداشتی و درمانی کشور را برآورده کند و دستکش های جراحی و معاینه مورد نیاز این مراکز را تامین کند. در حال حاضر حدود ۶۰ میلیون جفت دستکش جراحی و ۲۰۰ میلیون جفت دستکش معاینه توسط این شرکت تولید می شود که این شرکت حتی در صورت داشتن حمایت های لازم می تواند نیاز تمام کشور را به انواع دستکش یکبار مصرف به صورت عمده پوشش دهد.

بسیاری از افراد با دریافت نمایندگی فروش دستکش جراحی در مراکز استان خود اقدام به تامین نیاز شهر خود و دیگر شهر های نزدیک می نمایند.

مرکز خرید دستکش جراحی در کشور

بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مصرف کنندگان عمده ی دستکش های جراحی هستند این مراکز نیاز به دستکش جراحی عمده با قیمت پایین دارند. این مراکز می توانند به صورت حضوری و حتی اینترنتی این دستکش ها را از مراکز خرید سفارش دهند.

خریداران دستکش جراحی ایران می توانند تنها با جستجو در اینترنت نام مراکز و عاملان فروش این محصولات را مشاهده کنند و بر اساس نیازهای خود این دستکش های استریل شده را به قیمت موجود در نمایندگی ها برای مراکز درمانی خود سفارش دهند.

مرکز خریددستکش جراحی در کشور

عرضه مستقیم دستکش جراحی به بازار

متاسفانه به دلیل واردات زیاد دستکش های جراحی از نوع چینی آن زیاد استفاده میشود که این باعث تحت تاثیر قرار گرفتن تولیدات داخلی شده است. حتی اخیرا متخصصان ایرانی موفق به تولید دستکش وت دان شده اند که در زمان تعریق و مرطوب بودن دست نیز برای جراحان قابل استفاده است.

همچنین این دستکش جراحی به دلیل اینکه بدون پودر است حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کند و بسیار با کیفیت تر از دستکش جراحی پودری است. همچنین دستکش های تولیدی توسط ایران با دارا بودن تمامی استاندارد های جهانی لازم برای تولید توانسته است به کشور هایی روسیه،امارات، اوکراین، عراق،افغانستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان و غیره صادر کند و در بازار های این کشور ها نیز بتواند محصولات خود را عرضه کند.

عرضه مستقیم دستکش جراحی به بازار

فروشندگان دستکش جراحی درجه یک در کشور

وجود داشتن پودر در دستکش های جراحی عامل بسیاری از حساسیت های ایجاد شده برای جراحان است و حتی ممکن است در مراحل بعدی باعث عفونت بیماران نیز بشوند. اما متخصصان کشورمان موفق شدند دستکش هایی تولید کنند تا علاوه بر حذف پودر شرایطی را در این دستکش ها بوجود آورند تا جراحان بتوانند خیلی راحت تر از این محصولات استفاده کنند و دست به راحتی داخل دستکش شود. هم اکنون شرکت ها و عاملان فروش بسیاری در کشور وجود دارند تا این دستکش های درجه یک را به مراکز بهداشتی و درمانی تحویل دهند.

فروشندگان دستکش جراحی درجه یک در کشوراما متاسفانه بسیاری از مراکز درمانی به علت پایین بودن قیمت دستکش های نامرغوب وارداتی از چین و مالزی آن ها را به نمونه های داخلی ترجیح می دهند که حتما باید در این امر تجدید نظر شود تا هم تولید داخلی رونق بگیرد و هم از دستکش های درجه یک تولید کشورمان برای ایمنی بیشتر استفاده کنیم.  قیمت دستکش های مختلف بر حسب مواد بکار رفته برای تولید آنها با هم تفاوت دارند برای مثال قیمت دستکش حریر ایران با قيمت دستكش نيتريل متفاوت اند.

فروش دستکش جراحی از تولیدات داخلی یکی از مسیر های تامین دستکش جراحی درجه یک مورد نیاز کشور می باشد که تولید کنندگان آن می توانند در کنار دستکش جراحی بلند برند خارجی به راحتی رقابت نمایند. حتی کار تا جایی پیش می رود که در صورت ارائه قیمت مناسب سفارشات تولیدات داخل از خارجی ها نیز پیشی می گیرند.

تولید دستکش جراحی از جنس های متنوع

انواع دستکش یکبار مصرف وجود دارند که هر کدام از آن ها با توجه به کیفیت مواد به کار رفته در آنها به مدل های مختلفی تقسیم می شوند. در حالت کلی دستکش های جراحی به موارد زیر تقسم می شوند.

تولید دستکش جراحی از جنس های متنوع

۱. دستکش جراحی وینیل: فروش عمده دستکش وینیل به این منظور صورت میگیرد که این دستکش ها دارای ویژگی هایی همچون هزینه پایین، نرم و راحت بودن و فاقد لاتکس هستند. اما این دستکش ها دوام کمتر و محافظت متوسطی دارند.

۲٫ دستکش جراحی گامکس: خرید دستکش گامکس به این منظور توسط مراکز درمانی انجام می پذیرد که دارای ویژگی هایی همچون عدم حساسیت، نازک بودن و در عین حال مستحکم بودن هستند که برای عمل های نقاط ظریف همچون صورت استفاده می شود.

۳٫دستکش جراحی لایتکس: در ساخت این نوع دستکش ها از پودر استفاده شده است که گاهی ممکن است ایجاد حساسیت کند اما جراحان زیاد از این نوع دستکش استفاده می کنند که بسیار با دوام و انعطاف پذیر هستند.

۴٫ دستکش جراحی نیتریل: این دستکش ها فاقد پروتئین هستند و همچنین دارای محافظت بالا و مقاوم در برابر سوراخ شدن و مواد شیمیایی هستند.

پس برای دریافت قیمت روز دستکش های مورد نظر خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.