فروش عمده و جزئی ست گان جراح و البسه پزشکی

با فروش عمده و جزئی گان یکبار مصرف جراحی و البسه پزشکی به بیمارستان ها راحتی استفاده را برای ایشان به ارمغان می آورد. درون یک ست گان جراح برای یک عمل جراحی مشخص تعداد گان و شان جراحی مشخصی درون پک می باشد که از سردرگمی کادر اتاق برای آماده سازی محیط اتاق عمل می کاهد و با انتخاب یک ست کل لوازم در دسترس است.

گان جراحی مچ دار

گان جراحی مچ دار در واقع اصلی ترین انتخاب یک جراح برای پوشش درون اتاق عمل است. به همین دلیل مطابق با سفارش بیمارستان ها یا بر اساس استاندارد موجود تعداد مشخصی از آن به همراه دیگر اقلام مصرفی اتاق عمل درون ست گان جراح موجود می باشد. این امر به راحتی مشکل آماده سازی اقلام و البسه مورد نیازدرون اتاق عمل را رفع نموده و سرعت آماده سازی یک اتاق عمل را به منظور استفاده دوباره بالا می برد. استفاده از ست های گان جراحی یک دست همچنین باعث آرامش بیمار در حین ورود به اتاق عمل می شود و تفاوت رنگی احتمالی بین البسه کادر اتاق عمل باعث سردرگمی و ایجاد استرس به بیمار در حین عمل نمی گردد.

گان جراحی مچ دار

گان جراحی مچ دار محصولی است که جراحان به علت جمع بودن آستین کشی آن و سهولت در پوشیدن دستکش جراحی بر روی آن مقبولیت بیشتری برایشان دارد. لذا در درخواست های بیمارستان ها این گان را به عنوان پوشش جراح خود انتخاب می کنند. البته نوع ساده آن برای مصارف عمومی نیز کاربرد دارد و حتی در صنعت هم پوشیده می شود و دلیل آن باز هم سهولت در پوشیدن دستکش وعدم نفوذ از طریق آستین به درون لباس است.

قیمت گان بیمارستانی

قیمت گان بیمارستانی

قیمت گان بیمارستانی به صورت تک با همان گان به صورت ست گان جراح فقط در مورد بسته بندی و تعداد آن تفاوت دارد و در اصل قیمت تولید آن هیچ تفاوتی ندارد. در حالی که بیمارستان ها نسبت به ثبت سفارشات خود در تولیدی های این البسه یکبار مصرف اقدام کنند با قیمت های بسیار پایین تر از شرکت های پخش می توانند البسه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گان جراحی مچ دار

در صورت خرید بیمارستان به صورت مستقیم و عرضه بی واسطه لباس های بیمارستانی یکبار مصرف در تولیدی ها علاوه بر کنترل قیمت ها و ارسال محصول به دست مشتری حقیقی گردش مالی این بازار به علت پایین بودن قیمت ها نسبت به حضور دلالان، بالاتر رفته و با کاهش قیمت ها مراکز درمانی نسبت به ثبت سفارشات سنگین تر و بیشتری اقدام می نمایند که این خود کمک شایانی به تولید کننده می باشد تا کسری قیمت خود را با افزایش تولید جبران کرده و سود آوری مطمئن آن ضامن بقای کاری واحد تولید گردد.

به همین منظور ما هم با ایجاد کانال های ثبت سفارش مختلف نسبت به آسان نمودن خرید برای شما گام برداشته و از این مسیر می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.