فروش و صادرات گان جراحی پزشکی

فروش و صادرات گان جراحی پزشکی در زمره به روز ترین بازار های فعال در سراسر کشور است و می توان با نگاهی رو به جلو و شناسایی بازار های موجود در کشور های همسایه و حتی دور اقدام به فروش این کالا در دیگر کشور ها که خود سابقه بالایی در تولید و صادرات گان جراحی دارند نمود و از این راه درآمد تولید کننده گان جراح در کشور افزوده خواهد شد.

صادرات پک جراحی

صادرات پک جراحی یکی از راه های فروش این قبیل محصولات به خریدارن خارجی می باشد. این محصول به دلیل دارا بودن اقلام مختلف دیگری که به همراه گان جراحی استریل ارائه می شود نسبت به صادرات گان جراحی به تنهایی، کالای لوکس تری برای مشتریان خارجی می باشد.

صادرات پک جراحی

در صورت مناسب بودن قیمت در تقابل با کیفیت محصول ارائه شده و رعایت نکات استاندارد مد نظر خریدار که در کشور مطبوع وی الزامی است می تواند معرف خوبی برای تولید کنندگان داخلی به بازار های جهانی باشد.

از این قبیل خریدارن می توان به کشور های ترکیه، روسیه، عراق، افغانستان و پاکستان و دیگر کشور های منطقه ای و فرا منطقه ای اشاره نمود که خود این کشور ها دروازه ورود کالای ایرانی به دیگر کشور ها نیز می توانند باشند.

در این میان حتی مواردی از ثبت سفارش شرکت های خصوصی تامین کننده اقلام بهداشتی یکبار مصرف اروپایی و آمریکاییی از طریق نمایندگان آنها در این کشور ها به کرات دیده شده است.

در این میان تولید کننده داخلی با ایجاد تنوع محصولی می تواند رضایت این افراد را نسبت خرید پک های جراحی موجود در ایران جلب نموده و با ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت رقابتی مناسب ثبت سفارش این محصول را از تولید کنندگان قدیمی و منابع تامین آنها به سمت ایران تغییر دهد.

صادرات گان جراحی و لباس اتاق عمل عمده ای

صادرات گان جراحی رنگی و لباس اتاق عمل عمده ای دیگر خواست مشتریان خارجی می باشد. این محصولات به علت کاربرد گسترده آنها در مراکز درمانی خارج از کشور و میزان مصرف بالای آن در فرآیند درمانی شخص بیمار به جای البسه پارچه ای چند بار مصرف قابل شست و شو و هزینه های گزاف شست و شو و گند زدایی آنها بسیار برای مشتری خارجی به صرفه بوده و در این میان قیمت نهایی اعلامی به خریداران خارجی می تواند عامل تعیین کننده ای در جلب نظر ایشان داشته باشد.

صادرات گان جراحی و لباس اتاق عمل عمده ای

این نوع از صادرات گان جراحی اتاق عمل در مواردی که  خریدار اعلام به خرید گان به صورت عمده و استریل نشده می کند تا پس از تحویل و رسیدن بار به مقصد نهایی اقدامات استریلیزاسیون انجام دهد بیشتر به چشم خورده است.

زیرا قیمت نهایی محصول در هنگام خرید شامل هزینه استریل نشده و خریدار در مقصد گاها اقدام به پک سازی این محصول در کنار اقلام دیگر نموده و سپس استریل کردن اقلام را انجام و با ثبت برند خود بر روی محصول اقدام به عرضه آن در بازار کشورش می نماید.

البته در مواردی هم دیده شده است که تمامی این اقلام در ایران جمع آوری و بنا به سفارش استریل و پکینگ شده و تحت عنوان محصول مشتری نام گذاری می گردد تا هزینه های بالاتر آن سوی مرز ها شکسته شده و مقرون به صرفه تر گردد.