قیمت تولیدی لباس بیمارستانی زنانه تترون

قیمت تولیدی لباس بیمارستانی زنانه تترون با بالا رفتن قیمت پارچه کمی دچار تغییر شده است. لباس بیمارستانی زنانه الزام دارد که میزان راحتی و خنکی بیشتری را به دلیل فرم و ارگونومی بدن زنان نسبت به مردان فراهم آورد و به همین دلیل تترون یکی از پارچه های خوب برای استحصال این امر و ایجادی دوختی شکیل و یک پارچه است.

لباس بیمار زنانه

لباس بیمار زنانه از تنوع الگو ها و پارچه های گوناگونی در طراحی و دوخت لباس بهره می برد و این فقط به دلیل موارد مصرف و نیاز های بیمارستان ها به این نوع از لباس است. لباس بیمارستانی زنانه بسته به مورد استفاده آن متفاوت است به طور مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گان زنانه
  • لباس بیمار زنانه
  • گان و لباس بارداری و شیردهی

لباس بیمار زنانه

 

و نمونه های دیگر از این قبیل موارد استاده که هرکدام جایگاه استفاده و نوع پارچه خاصی را می طلبد. البته این امر بنا به نظر سفارش دهنده متفاوت می باشد و تعیین کننده نهایی فرم و نوع پارچه بکار رفته قطعا مشتری سفارش دهنده است.

در این میان بیشترین مورد استفاده مربوط به لباس بیمار می باشد که بیشتر به منظور بستری بیماران در بخش های مختلف کاربرد دارد. این لباس شامل سه تکه شلوار، پیراهن یا بلوز و یک روسری یا مقنعه می باشد که بیشتر از جنس پارچه های یکبار مصرف تولید می شود و کمتر از پارچه های معمول در تولید آن ها بکار می رود.

البته بیمارستان های خصوصی به دلیل دریافت هزینه های این خدمات از بیماران خود تمایل بیشتری به استفاده از پارچه های با الیاف طبیعی که بسیار گران تر از نمونه های لباس بیمارستانی یکبار مصرف می باشند داشته و از منظر قیمت این امر برایشان محدودیت ی ندارد بالاخص که از بیماران خارجی پذیرایی کرده و از نقاط گردشگری سلامت باشند.

قیمت لباس بیمارستانی تترون

قیمت لباس بیمارستانی تترون در مقایسه با دیگر البسه بیمارستانی قیمت مناسب تری را شامل می شود و این بخاطر پارچه مورد استفاده در آن است. پارچه تترون یا همان پارچه پیراهنی می باشد که اکثرا با درصد ۶۵/۳۵ از الیاف پلی استر ویسکوز یا ویسکوز پنبه تهیه می شود.

قیمت لباس بیمارستانی تترون

البته ترکیبات مختلفی از مواد متشکله این پارچه با درصد های گوناگون به چشم می خورد که مبنای آن موارد استفاده از پارچه می باشد. پارچه های تترون از نظر کاربرد آنها دارای انواع زیر می باشند:

  • تترون ساده
  • تترون پیراهنی
  • تترون بیمارستانی
  • تترون کشی

میزان گرماژ پارچه های تترون بین ۱۵۰ تا ۱۹۰ می باشد و این درحالی است که نوع بیمارستانی آن وزنی بین ۱۵۰ تا ۱۷۵ گرم را دارد. از ویژگی های این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لطافت
  • قیمت مناسب
  • سادگی
  • تنوع رنگ

در ضمن این پارچه لطیف و خنک بوده و از ایجاد حساسیت جلوگیری می نماید. در این میان ثبات رنگ آن نیز به رغم شست و شوی مداوم آن از محاسن یاد شده این پارچه در تولید البسه بیمارستانی خصوصا لباس بیمارستانی زنانه است.

در لباس های زنانه تولید شده بیشتر سعی به استفاده از این پارچه شده است تا موارد لطافت و خنکی و همچنین عدم حساسیت زایی آن در طول دوره بستری بیماران خانم در بخش های بیمارستانی راحتی بیشتری را برای ایشان به ارمغان آورد.