قیمت خرید لباس یکبار مصرف مدل پلی اتیلنی

قیمت خرید لباس یکبار مصرف مدل پلی اتیلنی در بازار با با خود لباس پلی اتیلنی کمی متفاوت است. لباس یکبار مصرف بیمار مدل پلی اتیلنی نمونه ای با الگوی برش و دوخت همان لباس پلی اتیلنی است با این تفاوت که این لباس از پارچه های یکبار مصرفی همچون اسپان باند و دیگر پارچه ها دوخته شده و کاربرد انتقال آلودگی آن متفاوت می باشد.

لباس سرهمی یکبار مصرف

لباس سرهمی یکبار مصرف مدل پلی اتیلنی در واقع دوخت و برشی از همان الگوی لباس ایزوله پلی اتیلنی است با این تفاوت که لباس یکبار مصرف بیمارستانی مدل پلی اتیلنی برای کاربرد های آزمایشگاه های میکروبیولوژی و در صنایع شیمیایی با بخارات متصاعد شده اصلا مناسب نمی باشد و بیشتر در صنایع غذایی و دارو سازی و یا در مراکز درمانی قرنطینه ای برای مبارزه با بیماری هایی به کار می رود که میزان انتقال بالایی نداشته و از حد خاصی بزرگتر می باشند.

این لباس ها فقط برای ذرات بزرگتر از حد تعیین شده لباس کاربرد دارد و در موارد پایین تر عملا ضریب اطمینان آن پایین تر می آید و نیاز به استفاده از پوشش های سرهمی پلی اتیلنی بدون نفوذ برای جلوگیری از آلودگی فرد می باشد.

از این لباس در دامداری های صنعتی برای بررسی و عدم انتقال بیماری های مسری همچون آنفولانزای پرندگان و یا تب برفکی و مراکز بانک های اطلاعاتی و دیتا سرور ها به منظور کاهش ورود گرد و غبار به آنها و پایین آمدن راندمان کاری آنها نیز استفاده می گردد. در مجموع می توان موارد استفاده از آن را در مراکز حساس یاد کرد.

لباس سرهمی یکبار مصرف

خرید لباس ایزوله یکبار مصرف

 

خرید لباس یکبار مصرف ایزوله بایستی تحت این امر انجام شود که مورد مصرفی آن در چه جایی و بر اساس شرایط کاری نوع لباس ایزوله و میزان مقاومت به نفوذ در آنها چه میزان است.

در لباس یکبار مصرف مدل پلی اتیلنی حد نفوذ ذرات با مقیاس حداقل قطر ذرات غیر قابل نفوذ اعلام می شود البته میزان گرماژ پارچه نیز می تواند معیار دیگری برای اعلام به مشتری باشد.

البته این لباس چون بر اساس سفارش هم تولید می گردد به همین دلیل بازه بزرگ و گوناگونی زیادی در تولیدات چند تولید کننده مشاهده می شود و خریدار بایستی حتما از گرماژ مد نظر خود تولید کننده را آگاه سازد.

خرید لباس ایزوله یکبار مصرف

هرچه تراکم و تعداد لایه های حفاظتی یک لباس یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان بالاتر برود این امر موجب افزایش قیمت به دلیل نوع پارچه بکار رفته می شود و در مواردی با گذر از حد خاصی نوع و سیستم دوخت نیز تاثیر گرفته و هزینه های دیگری را نیز شامل می شود.

به طور مثال در جاهایی مجبور به استفاده از درزگیر چسبی می شوند تا نفوذ در بخش های زیپ دار یا نواحی دوخت دو پارچه به یکدیگر به طور کامل در برابر نفوذ پذیری مقاوم گردند.