قیمت خرید و سفارش گان جراح

قیمت خرید و سفارش گان جراح بسیار متفاوت می باشد و این متاثر از نوع سفارش گان جراحی مد نظر خریدار بسته موارد مصرف آن در کاربرد های پزشکی و دام پزشکی داشته و ویژگی های گان مربوطه را تحت شعاع خود قرار می دهید. با این اوصاف خریداران باید برای کاربرد مد نظر خود حتما نظر تولید کننده یا حداقل کاتالوگ های وی را درخواست دارند.

قیمت گان جراح استریل

قیمت گان جراحی استریل نسبت به گان های دیگر موجود در بازار قدری بالاتر می باشد. این افزایش قیمت بر اساس سفارش گان جراح توسط خریداران و بر مبنای ثبت سفارش آنها انجام می پذیرد. باید در نظر داشت که روش های استریل کردن البسه بیمارستانی گوناگون بوده و تفاوت قیمت در محصول سفارشی نهایی ایجاد می نماید. روش های مختلف استریل کردن به دو بخش کلی تقسیم می شوند:

  • استریل کردن به روش فیزیکی
  • استریل کردن به روش شیمیایی

قیمت گان جراح استریل

در هر کدام از این دو روش و از طریق متد های زیر مجموعه آنها هدف پاکسازی محصول گان جراحی اسپان باند و عدم انتقال آلودگی از بخش تولید و بسته بندی به واحد های درمانی و اتاق عمل ها می باشد. لذا در موارد این چنینی قیمت زیاد جای بحثی برای تولید کننده یا خریدار نداشته و اهمیت موضوع بر مبنای عدم انتقال آلودگی و استریل بودن محصول می باشد.

البته به علت هزینه های بالای دستگاه های استریل کننده اکثر تولید کنندگان از یک نوع دستگاه استریل ساز استفاده می کنند و یا به برون سپاری این عمل تن می دهند که در مورد اول خریدار در صورت نیاز به نوع خاصی از استریل شدن بایستی با تولید کننده برای ارسال محصول به واحد های استریل کننده دیگر شرکت ها هماهنگی های لازم را انجام دهد.

خرید گان جراح استریل

خرید گان جراح استریل

خرید گان  جراح استریل بهترین راه مقابله با انتقال آلودگی ها به اتاق های عمل با درجه حساسیت بالا می باشد . این اتاق های عمل به دلیل حساسیت و ریسک بیمار تحت عمل بایستی از بالاترین حد عاری بودن از عوامل بیماری زا را دارا باشند.

این موضوع را خریدران محصول خود مد نظر قرار می دهند و به ثبت سفارش گان جراح خود تحت عنوان استریل شده می پردازند. خرید این گان اکثرا مورد استفاده پزشکان جراح با اعمال جراحی باز می باشد و در جراحی های سرپایی و یا مصارف غیر پزشکی بسیار کمتر کاربرد دارد.

این گان جراحی اتاق عمل در پک های مهر و موم شده به فروش می رسد تا از انتقال آلودگی به محیط جلوگیری شود و در صورت تماس بسته گان جراح با هرگونه آلودگی بتوان بدون آلوده شدن لباس درون آن اقدامات لازم برای گند زدایی و تمیز نمودن بیرون بسته را به راحتی انجام داد.

پوشیدن این گان ها توسط یک نفر همراه جهت کمک به پزشک در پوشیدن این گان انجام می پذیرد تا سادگی کار در پوشیدن حاصل و از تماس دست های شسته شده جراح پیش از انجام عمل با دیگر سطوح ممانعت به عمل آید.