قیمت خرید و فروش لباس بیمارستانی در تهران

بهترین قیمت خرید و فروش لباس بیمارستانی در تهران را می توان با گشت و گذار در بازارهای شهر یافت و این در حالی است که این قیمت ها با چرخش چندین دست در بازار به وجود آمده باشد. با این حال بعضاً شرکت های توانمندی در زمینه تولید هستند که با ارائه محصول به صورت اینترنتی توان رقابتی خود را در بازار را افزاش داده و قادر به عرضه محصول با قیمت های پایین می باشند.

انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف

انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف

انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف بیماران را می توان بر اساس چندین مشخصه دسته بندی کرد اما بهترین و راحت ترین آن  دسته بندی بر اساس مورد استفاده آن می باشد که به شرح زیر است:

  • لباس بیمار : این نوع لباس ها بسته به کاربرد آن دارای انواع مختلفی است که ساده ترین نوع آن بلوز و شلوار بیمار است که برای مصارف بستری بیمار در بیمارستان های کشور کاربرد دارد. این لباس در طرح های گوناگون و حتی رنگ های مختلف به بازار عرضه میشود که البته بنا به سفارش قابل تغییر می باشد اما بطور معمول دارای خصوصیات زیر می باشد.

الف) لباس بیمارستانی مردان : این لباس شامل یک بلوز و یک عدد شلوار است که به رنگ آبی برای شناسایی بیماران مرد و زن از یکدیگر تولید میشود. جنس آن را میتوان از طیف وسیعی از محصولات بنا به نظر مشتری انتخاب نمود تا در موارد اضطراری (بطور مثال در موارد ایست قلبی) کادر درمانی به راحتی و با صرف کمترین زمان به بدن بیمار برای اجرای عملیات احیا  دسترسی داشته باشند.

ب) لباس بیمارستانی زنان : این محصول هم همانند دسته قبل دارای مشخصات یاد شده بالا می باشد با این تفاوت که رنگ آن به صورتی تغییر یافته تا بحث شناسایی بیماران راحت تر شده و همچنین دارای یک روسری یا مقنعه در پک خود می باشد تا بیماران بستری در بخش زنان برای رفت وآمد خود در محیط بیمارستانی با مشکل مواجه نگردند.

گان بیمار : این لباس اکثرا برای موارد جراحی های سرپایی در بیمارستان ها و همچنین برای استفاده در بخش های ICU و CCU واحد های درمانی پس از انتقال بیمار از اتاق های عمل به این واحد ها و همچنین آماده سازی بیمار جهت ارجاع به اتاق های عمل و یا در موارد خاص برای عکس برداری های خاص در مراکز تصویربرداری پرتو پزشکی کاربرد دارد که شامل گان بیمار به همراه یک کلاه بیمار است و گاهاً بنا به نظر مرکز پزشکی شلوار بیمار هم در بسته آن قرار می گیرد. تنها تفاوت ظاهری آن با گان های جراح که توسط پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد نبود آستین کشی در آن است که البته از منظر نوع پارچه مورد استفاده و نکات تکنیکی تفاوت فاحشی  میان آین دو است.

ارزان ترین قیمت فروش لباس بیمارستانی درب کارخانه

ارزان ترین قیمت فروش لباس بیمارستانی درب کارخانه

ارزان ترین قیمت فروش لباس بیمارستانی درب کارخانه را می توان از طریق سایت های تولیدکنندگان آن در اینترنت جستجو کرد که با این روش تولیدکننده سعی در فروش لباس بیمارستانی تولیدی خود به خریداران با نازلترین قیمت و ارسال آن به دست مصرف کننده نهایی بدون دخالت و واسطه گری این بازار می باشد.

بسیاری از تولید کنندگان لباس های بیمارستانی با این اقدام به فروش محصولات خود به قیمت درب کارخانه روی آورده و از این منظر سعی در پایین آوردن قیمت نهایی که به دست مشتری می رسد نموده وتوانایی رقابتی بودن محصول با کیفیت خود را بالا می برند. گاهاً مشاهده میشود که با این روش محصولاتی که بسیار با کیفیت بوده و قیمت بسیار مناسبی دارند علاوه بر بازار های داخلی توان رقابت با نمونه های خارجی هم رده کیفی را داشته و از این مسیر وارد بازارهای کشور های اطراف و حتی جهانی نیز میشوند.

شرکت ما هم با تکیه بر کیفیت خوب محصولاتی که تاکنون ارائه کرده و علاوه بر مد نظر قرار دادن حرکت در این مسیر همواره سعی داشته که مطلوب ترین کیفیت را به همراه قیمتی منصفانه در اختیار مصرف کننده قرار بدهد تا مصرف کننده با رضایت از خرید خود مهر تاییدی بر تلاش جمعی کارکنان این شرکت زده و گامی کوچک در زمینه رضایت مندی شما عزیزان برداشته باشیم.