قیمت خرید و فروش گان بیمارستانی در سراسر کشور

قیمت خرید و فروش گان یکبار مصرف جراحی و بیمارستانی در سراسر کشور تنها داراری اختلاف جزئی است. این اختلاف در قیمت فروش گان بیمارستانی فقط ناشی از هزینه های حمل آن از درب کارخانه تا نقطه مقصد می باشد. البته در مواردی قیمت ها بسیار بیشتر از حد معمول است که به دلیل خرید از فروشنده دست چندم و دلالان می تواند باشد.

خرید لباس گان پزشکی

در خرید لباس گان جراحی یا پزشکی یکی از اصلی ترین مباحث قیمت تمام شده لباس است. تولید کننده پس از فروش گان بیمارستانی به خریدار خود در مواردی با حمل رایگان آن تا درب باربری بخشی از هزینه باربری را برای خریدار می کاهد. در این بین چه بهتر آن است که خریدار همان مصرف کننده نهایی محصول باشد.

در بازار این روز های البسه پزشکی بسیاری از خریداران این البسه متاسفانه دلالان و واسطه گران می باشند. این به دلیل آن است که مصرف کننده نهایی بدون کند و کاو اقدام به ثبت سفارش در حضور این افراد می نمایند. در حالی که با قدری تامل و جستجو بر بستر اینترنت به راحتی راه های ارتباطی با تولید کنندگان اصلی را یافته و می توانند به ثبت سفارشات خود نزد ایشان اقدام نمایند.

این موضوع از آن حیث اهمیت پیدا می کند که بسیاری از هزینه های حمل و نقل و انبارداری غیر ضروری را برای مصرف کننده نهایی که حال خود خریدار محصول از تولید کننده است را کاهش داده و محصولی ارزان تر به دست مشتریان می رسد.

در این سیستم خریدار نهایی و مصرف کننده فقط هزینه های تولید و حمل کالا تا درب مقصد را متقبل می شوند و کالا به سهولت به دست ایشان می رسد. در حالی که در سیستم خرید از دلالان هزینه های حمل و نقل تا انبار ایشان، انبارداری و سپس حمل به مقصد نهایی تماما بر عهده مشتری قرار گرفته و نرخ کالا را بالاتر می برد. تمامی این شرایط در صورتی است که فقط یک دست دلالی در محصول وجود داشته باشد که البته خیلی بعید می باشد.

خرید لباس گان پزشکی

فروش عمده گان یکبار مصرف

تولید کننده با راه اندازی سیستم فروش عمده گان یکبار مصرف امکان عرضه و فروش گان بیمارستانی به طور مستقیم به خریداران خود را فراهم می آورد. در این میان خریدار نهایی با جستجو در اینترنت به راحتی با سیستم فروش تولید کننده تماس گرفته و ثبت سفارش خود را انجام می دهد.

در ادامه واحد فروش بر اساس میزان حجم سفارش اقدام به ارائه قیمت به روز محصول نهایی را در یک نسخه پیش فاکتور نموده و آن را برای خریدار ارسال می نماید. این قیمت به روز بر اساس نظر واحد تولید کننده از یک تا چند روز اعتبار اجرایی دارد. منظور از ارائه این برگه به خریدار همان قیمت گرفتن سنتی در بازار است.

فروش عمده گان یکبار مصرف

خریدار با بررسی قیمت های بدست آورده و نوع محصولاتی که مد نظر دارد نسبت به انتخاب یک یا چند تولید کننده برای انجام سفارشات وی اقدام می کند.

در این بازه خریدار بایستی با دقت در محصول و شرایط تولیدی آن و قیمت نهایی به سرعت نسبت به انتخاب خود اقدام نماید تا کمترین میزان خسارات به طرفین وارد آید.

در نهایت با تایید خریدار و ارسال هزینه خرید به طور کامل واحد فروش اقدام به آزاد سازی کالای مربوطه از انبار شرکت و یا از انتهای خط تولید می نماید. پس از آن محصول بطور یکجا از طریق سیستم حمل کارخانه و یا پیک به درب باربری مورد نظر خریدار حمل می گردد و برای ارسال به مقصد آماده سازی می شود.

شما خریداران محترم هم می توانید با واحد فروش و مشاوره ما به راحتی تماس گرفته و خرید خود را ثبت سفارش نمایید.