قیمت دستکش یکبار مصرف | مرغوب ترین دستکش ها را ارزان خرید کنید

در دنیای امروزه دستکش ها باعث دور بودن پوست دستمان از آلودگی و کثیفی ها می شوند.مرغوب ترین دستکش ها محصولات شرکت های حریر ایران،پارسا و رز مریم است.دستکش یکبار مصرف شیک که در صنعت ایران و شرکت های ایرانی وجود دارد و همه آنها در آن درحال رقابت هستند.

این موضوع باعث شده که قیمت دستکش یکبار مصرف در ایران ارزان باشد و خریداران از خرید آنها رضایت کامل داشته باشند.انواع دستکش یکبار مصرف که خریداران مخصوص خود را دارد توانسته باعث مطلوبیت و محبوبیت خاصی در میان همگان شود.

قیمت دستکش یکبار مصرف | مرغوب ترین دستکش ها را ارزان خرید کنید

قیمت دستکش یکبار مصرف

قیمت های انواع دستکش های یکبار مصرف از مدل های لاتکس تا نیتریل و وینیل متفاوت است.برای‌ مثال قیمت دستکش های لاتکس تولید مالزی تعداد ۱۰ عددی ۳۰۰ هزار تومان و تولید ایران ۲۸۰ هزار تومان است.

البته مدل نیتریلی از همه گرانتر است و قیمت یک بسته ۱۰ عددی به ۶۰۰ هزارتومان نیز می رسد.این قیمت ها بسته به نوع پودری یا بدون پودر بودن آن متفاوت است ولی ارزان ترین دستکش یکبار مصرف لاتکس مدل وینیلی است که اکثرا در کارهایی مثل آشپزی و نقاشی استفاده می شود.پس برای فهمیدن قیمت دستکش های یکبار مصرف و قیمت انواع آن را می توانید با یک جستجوی کوچک در اینترنت بیابید و یا حتی به راحتی خریداری کنید.

قیمت دستکش یکبار مصرف

خرید عمده ارزان ترین مدل دستکش

ارزان ترین مدل دستکش ها دستکش یکبار مصرف پارسا است و این ارزانی هم به دلیل این است که مقاومت بسیار کم و خیلی زود پاره می‌شود.یکی دیگر‌از دلایل خرید عمده زیاد انواع رستوران ها از این شرکت به دلیل ارزان بودن آن در فروش است برای مثال قیمت یک بسته ۱۰ عددی ۱۵۰ تومان به فروش می رسد.

این یعنی تقریبا ۱۰۰ تومان کمتر از قیمت دستکش‌های شرکت حریر ایران و این ارزانی به خاطر مرغوب و خوب نبودن مواد اولیه است چون شرکت پارسا از مواد اولیه درجه ۲ استفاده می کند.

البته رئیس این شرکت خودش گفته است که فروش این نوع دستکش ها را این شرکت انجام می دهد تا رستوران های کوچک که توانایی خرید دستکش های گرون را ندارند می توانند از این شرکت خرید کنند.

خرید عمده ارزان ترین مدل دستکش

توزیع کننده دستکش یکبار مصرف در جنس های متنوع

اگر به دنبال یک توزیع کننده دستکش یکبار‌ مصرفدر جنس های متنوع می گردید،می توانید شرکت تولیدی انواع شکل دستکش وینیل رزمریم را پیدا کنید که البته اسم این شرکت تولیدی وینیل است.

اما به تازگی تمامی مدل های دستکش یکبار مصرف یعنی لاتکس،نیتریل و وینیل را تولید می کند و توانسته با تلاش به درجات بالا در تولید انواع دستکش ها رتبه درخشانی در ایجاد کار برای جوانان ایجاد کند و نام خود را در صنعت دستکش های یکبار مصرف به همه یادآوری کند.پس حتما قبل از خرید نام آن شرکت فروش را در اینترنت جستجو کنید.

توزیع کننده دستکش یکبار مصرف در جنس های متنوع

فروش دستکش یکبار مصرف زیر قیمت بازار

اگر جایی با این مواجه شدید که دستکش یکبار مصرفی زیر قیمت بازار های بین المللی و گفته شده توسط سازمان دارو بود قطعا مطمئن باشید که جنس آنها تقلبی است و می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پوست دستان شما بزند.زیرا قیمت های دستکش های یکبار مصرف قیمتی جهانی دارد و قیمتی واحد دارد.فروش دستکش زیر قیمت بازار بدن هیچ گارانتی است و توسط متخلفان این عرصه صنعتی انجام می پذیرد.

فروش دستکش یکبار مصرف زیر قیمت بازار

خریداران دستکش یکبار مصرف

خریداران دستکش یکبار مصرف

خریداران دستکش یکبار مصرف های مختلف مثل دستکش پلاستیکی پزشکی و دستکش یکبار مصرف بدون پودر و دستکش مخصوص آشپزی می توانند با دقت و جستجو در شرکت های برتر تولید دستکش یکبار مصرف نیتریل بهترین جنس و متنوع ترین آنها را خریداری کنند و مورد مصرف قرار دهند.

کسانی که می خواهند دستکش یکبار مصرف خرید کنند می بایستی حتما به مارک استاندارد درج شده در آن ها توجه داشته باشند به دلیل این که شرکت های بزرگ زیادی برای این صنعت کار می کنند و تولیدات دارند ممکن است که متخلفان در این صنعت بسیار زیاد باشند و باعث کم ارزش شدن این تولیدات بزرگ در ایران شوند.