قیمت دوخت گان بیمارستان در تولیدی

قیمت دوخت گان بیمارستان در تولیدی به نسبت قیمت آن در بازار و خرید غیر مستقیم در بازار بسیار باصرفه تر از آن است که منابع مالی بیمارستان ها و مراکز درمانی صرف خرید گان بیمارستان با کیفیت بعضاً پایین و قیمت های بسیار گردد. لذا مامورین خرید همواره سعی دارند تا ارتباط مستقیم تری با تولید کننده داشته باشند.

گان چیست؟

گان جراحی چیست؟ لباس مخوص پزشک و پرسنل اتاق عمل را گان می گویند. این لباس در به رنگ های مختلفی تولید می گردد که دو رنگ آبی و سبز آن به دلیل خستگی کمتری که برای چشم ایجاد می کنند و همچنین پیدا بودن خون در آنها به کمک پزشک در هنگام عمل می آیند تا دید بهتری بر روی احشای درونی بیمار داشته باشد. گان بیمارستان ها در هنگام خرید با توجه به موارد زیر انخاب می گردد :

  • قابلیت حفاظتی
  • راحتی
  • قابلیت تنفس
  • هزینه
  • مسایل زیست محیطی

گان چیست؟

 

گان جراحی استریل به دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تهیه و تولید می گردد. نوع چند بار مصرف آن از جنس های ویسکوز، پلی استر، پنبه یا مخلوطی از این مواد بسته به کاربرد گان تولید می گردد و در نوع یکبار مصرف از پارچه جنس اسپان استفاده شده است که البته در محیط های آلوده به عفونت های ویروسی دارای لایه های لمینت شده حفاظتی بیشتری بر روی خود هستند.

این لباس ها علاوه بر دوختی بودن به صورت گان های پرس شده هم تولید می شوند که به نسبت نفوذ ناپذیری بیشتری را از خود نشان می دهند و حفاظت بیشتری را برای شخص ایجاد می کند.

قیمت گان بیمارستانی

 

قیمت گان جراحی رنگی بیمارستانی بسته به نوع دوخت بکار رفته در آن و همچنین پارچه تولیدی از آن و لایه های حفاظتی که در پارچه برای افزایش حفاظت در برابر نفوذ بکار رفته نسبت به یکدیگر دچار تغییرات می باشد ولی در کل در یک نوع  خاص از گان بیمارستان تغییر زیادی نداشته و دارای رنج قیمتی مناسبی است.

در این میان سفارشات عمده باعث ایجاد تخفیفاتی از سوی تولید کننده برای خریدار می شود که بسته به میزان سفارش و پایداری قرار داد خرید می تواند متفاوت بوده و رضایت بیشتری را برای خریداران به لحاظ مالی فراهم آورد.

از این رو خرید از واحد های تولید کننده و عقد قرار داد دائمی علاوه بر پایداری تولید در کارگاه ها و کارخانجات تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی زمینه ساز بار مالی کمتر بر واحد های بیمارستانی گشته و صرفه جویی مطمئن را برای بیمارستان ها در پی دارد که  می شود در منابع دیگر آنرا هزینه کرد.

لذا بیمارستان ها می توانند با تماس از طریق سامانه های ارتباطی تولید کنندگان اصلی با کارشناسان فروش این واحد ها تماس گرفته و خریدی امن و تحویلی سریع را در مورد ثبت سفارش خود تجربه کنند.