قیمت لباس گان بیمارستانی

برای بدست آوردن قیمت گان بیمارستانی و لباس یکبار مصرف فقط کافی است تا خریداران با کارشناسان فروش شرکت ما تماس گرفته و به سادگی اقدام به ثبت سفارش محصولات خود بنمایند. قیمت گان بیمارستانی در واحد فروش کارخانه ما به نرخ درب کارخانه در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید از خریدی ارزان بهره مند شوید.

نحوه تولید لباس گان بیمارستانی

نحوه تولید گان جراحی بیمارستانی و دیگر البسه یکبار مصرف بدین گونه است که از سه مرحله اصلی تشکیل شده  است:

  1. برش الگوی لباس
  2. دوخت لباس
  3. استریلیزاسیون و بسته بندی

نحوه تولید گان بیمارستانی

 

در مرحله برش الگوی لباس با پهن کردن برش های با طول های مشخصی از طاقه پارچه لباس در زیر دستگاه های برش زن اتوماتیک الگوی لباس که در کامپیوتر متصل به دستگاه ذخیره شده بر روی پارچه اعمال می گردد.

دستگاه نیز به صورت اتوماتیک اقدام به برش پارچه می نماید. در کارگاه های تولیدی نیمه صنعتی و کوچک این کار با ابزار برش زنی که برای پارچه های معمول انجام می گردد و الگو به صورت دستی بر روی یکی از برش های پارچه اعمال می شود .

در مرحله بعد دوخت قسمت های مختلف لباس به یکدیگر توسط دستگاه های دوخت اتوماتیک و یا توسط چرخکاران ماهر و توسط چرخ دوخت صنعتی انجام می پذیرد. در این مرحله هر قسمت به طور جداگانه و مرحله به مرحله به لباس اضافه می شود. تمامی لایه های اضافی که بر روی لباس نیز بکار می رود در همین بخش به لباس دوخته می شود.

در نهایت بسته به نیاز مشتری لباس ها به واحد استریلیزاسیون فرستاده و سپس بسته بندی می گردد. در تمامی مراحل برشکاری، دوخت زنی و استریل و بسته بندی واحد کنترل کیفی تمامی معیار های لازم برای داشتن یک دست گان بیمارستانی استاندارد را کاملا زیر نظر داشته و هر گونه خرابی از سیستم تولید حذف می گردد.

فروش عمده قیمت لباس گان بیمارستانی

قیمت گان بیمارستانی که در بازار خرده فروشی به چشم می خورد با نرخ عمده آن که درب کارخانه اعلام می شود بسیار متفاوت است. برای خرید البسه بیمارستانی و گان جراحی استریل می توان با مراجعه به فروشندگان سطح شهر مراجعه نمود ولی برای خرید عمده بایستی به تولید کننده آن که توان فروش عمده گان و لباس بیمارستانی را در هر حجمی دارد مراجعه کرد.

فروش عمده گان و لباس بیمارستانی

 

البته فروشندگان تجهیزات پزشکی سطح شهر قادر به تامین این حجم از تولیدات هستند ولی معمولا قیمت های گزافی را اعلام می نمایند که این به دلیل افزایش نرخ با واسطه گری برخی افراد در این محصولات می باشد. لذا خرید از مبدا تولید مطمئن ترین راه برای داشتن قیمت مناسب می باشد.

در این شرایط شرکت های تولید کننده ای همچون ما با راه اندازی واحد فروش و مشاوره خود به صورت آنلاین اقدام به راهنمایی و ارسال کاتالوگ برای خریداران نسبت به مشاوره در امر انتخاب و بررسی محصول نموده و در نهایت با تایید نوع جنس مورد نیاز اقدام به اعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور برای خریدار می نماید.

این همراهی کارشناسان ما تا لحظه تحویل جنس خریداری شده به دست مشتری ادامه دارد تا هم مشتری به خواست خود برسد و هم ما بتوانیم در ارائه خدمات خود بهترین باشیم.