لیست قیمت گان جراحی ضد آب غیر استریل

لیست قیمت گان جراحی ضد آب غیر استریل را بایستی به روز از تولید کنندگان گان جراحی ضد آب و تجهیزات پزشکی بدست آورد زیرا این گان اکثرا به صورت سفارش انجام می شود و تولید کننده برای تولید آن بایستی پارچه مورد نیاز را ابتدا خریداری کند و به همین دلیل ابتدا قیمت نهایی این گان تعیین و به مشتری اعلام می گردد و پس از تایید سفارش انجام می پذیرد.

گان جراح لمینت

گان جراحی لمینت همان طور که از اسمش پیداست دارای یک پوشش بر روی خود می باشد. این گان که با نام گان جراحی ضد آب هم شناخته می شود علاوه بر نفوذ باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها در برابر نفوذ آب هم مقاوم بوده و به راحتی حتی قابلیت شست و شو دارد.

گان جراح لمینت

 

البته این گان هم جز گان های یکبار مصرف می باشد ولی بخاطر عدم نفوذ پذیری خوب آن افراد گاها آن را شسته و در موارد غیر پزشکی بکار می برند. این لباس بیمارستانی یکبار مصرف در حین جراحی ها غیر قابل پاره شدن است. لذا استفاده از آن برای بیمارانی که احتمال می رود در حین عمل نیاز به دسترسی به دیگر نقاط بدن به طور اورژانسی پیدا می کنند توصیه نمی شود زیرا بایستی توسط قیچی لباس شکافته و روند درمانی انجام شود.

این گان از محصولات مورد علاقه پزشکان دام پزشک در انجام عمل های سزارین و زایمان طبیعی دام می باشد که دلیل آن سبکی محصول نسبت به لباس کار این افراد در حالت عادی است. این گان همچنین در مواردی که جراح احتمال پاشیده شدن خون و دیگر موارد بر روی لباس جراح در حین عمل بسیار بالا است محبوبیت خاصی دارد.

بورس خرید و فروش گان جراحی

بورس خرید و فروش گان جراحی استریل از واژه های امروز و متداول بکار رفته در بازار تهیه و توزیع این اقلام مصرفی بیمارستانی و پزشکی است. در این میان بهترین بورس خرید و فروش گان جراحی  ضد آب را می توان از طریق سایت تولید کننده این اقلام و ارتباط گیری با کارشناسان فروش مستقر در واحد فروش کارخانه تولید این لباس یکبار مصرف دانست.

 

بورس خرید و فروش گان جراحی

آشنایی کافی کارشناسان این تولید کننده ها با نوع و کاربرد و ویژگی های محصول تولید شده در واحد تولیدی آنها در کنار کیفیت مطلوبی که به مشتری خود عرضه می کنند تضمینی برای خرید آسان و بی دردسر و مطابق با بودجه و هدف مصرف این محصول می تواند باشد.

این کارشناسان می توانند علاوه بر نظر مشتری با ارائه بسته های جراحی به جای خرید چند محصولی مشتری خود را از تحمیل بار هزینه های اضافی آزاد گردانده و بدین صورت دفعات خرید را پایین آورده و از سردرگمی مشتری ها در تنوع زیاد اقلام یکبار مصرف بیمارستانی بیرون بیاورند.

لذا شما مشتریان عزیز هم می توانید با کارشناسان فروش این واحد تماس گرفته و سریع و آسان به آنچه مد نظر شما است دست یابید. امید است که بتوانیم بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.