مرکز خرید لباس بیمار برای اتاق عمل

راه اندازی مرکز خرید لباس بیمار برای اتاق عمل یکی از راحت ترین راه های جلب مشتریان این دسته از محصولات است. بسته بندی لباس بیمارستانی برای اتاق عمل بسته به نوع عمل می تواند درون خود دارای تکه لباس های مختلفی از قبیل گان بیمار، کلاه یا روسری بیمار و شلوار بیمار باشد ولی کامل ترین بسته بندی هر سه این موارد را با هم داراست.

آماده سازی بیمار قبل از عمل جراحی

آماده سازی بیمار قبل از عمل جراحی بسته به نوع عمل پیش رو بازه زمانی مختلفی را دارد و مستلزم انجام مراقبت ها و اعمال گوناگونی است. یکی از آخرین مراحل این آماده سازی پوشاندن لباس بیمارستانی سفید برای اتاق عمل است. این لباس که اکثرا گان بیمار می باشد به راحتی و از جلو قابل پوشیدن است.

طراحی این لباس به گونه ای است که از بیماری که سرپا می باشد تا بدحال ترین فرد که قابلیت تحرک از روی تخت را ندارد بتوانند به راحتی آن را به تن کرده و برای انتقال به اتاق عمل آماده باشند.

لباس بیمارستانی گان از یکی از سبک ترین و در عین حال خنک و لطیف ترین پارچه های معمول تهیه می شود. این خط مشی در مورد پارچه های یکبار مصرف نیز که توسط آنها گان یکبار مصرف تهیه و تولید می شود نیز رعایت می گردد تا کمترین میزان حساسیت و تعرق را برای بیمار بوجود آورد.

در مورد اینکه این لباس از جلو پوشیده می شود نیز علاوه بر مورد های قبل می توان به این نکته اشاره نمود که بیمار پس از انجام عملی همچون جراحی قلب باز نبایستی زیاد تحرک داشته باشد تا جناق سینه درست جوش بخورد.

لذا بعد از عمل برای پوشاندن لباس به بیمار و انتقال به بخش مراقبت های ویژه به راحتی دست های بیمار از آستین ها گذرانده شده و لباس با کمترین حرکت سینه پوشیده می شود.

آماده سازی بیمار قبل از عمل جراحی

لباس اتاق عمل زنانه

لباس اتاق عمل زنانه یا همان گان بیمار زنانه هیچ تفاوتی با گان های مردانه نداشته و تنها تفاوت آن در کلاه بیمار است که بجای آن از روسری بیمار استفاده می شود.

لباس اتاق عمل زنانه

 

لباس اتاق عمل

البته در مواردی همان کلاه به جای روسری استفاده می شود. تنها تفاوت اصلی این دو لباس فقط در رنگ آن ها است تا جدا سازی بیماران زن و مرد به راحت قابل انجام باشد.

لباس بیمار برای اتاق عمل از مهمترین محصولات تولیدی یک کارخانه تولید البسه می باشد. در این بین زنان از بیشترین میزان مصرف کننده های لباس بیمار می باشند.

این جز به دلیل حضور بانوان در بیمارستان ها برای زایمان به دو روش طبیعی و سزارین نیست که علاوه بر بیماران زنی هستند که برای بیماری های دیگر به مراکز جراحی مراجعه می کنند. گان های زنانه دقیقا از همان پارچه ای تهیه می شود که در گان های یکبار مصرف مردانه به کار برده می شود.

البته در مورد دیگر نمونه های لباس بیمارستانی زنانه تفاوت هایی وجود دارد که سر منشا آن تفاوت فرم بدنی زنان نسبت به مردان و همچنین موارد استفاده این لباس ها خوصا در بخش های زایمان می باشد.

به طور مثال می توان از گان های شیردهی که مادران در طول بستری خود پس از زایمان در بیمارستان ها می پوشند تا با کمترین بدن نمایی به کودکان خود شیر بدهند.