کارخانه تولید و صادرات لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایران

راه اندازی کارخانه تولید و صادرات لباس بیمارستانی یکبار مصرف در ایران یکی از روش های ایجاد مشاغل جدید در بازار و ارز آوری و درآمد زایی برای کشورمان می باشد. صادرات لباس بیمارساتانی با نظر به اینکه اکنون در جهان شیوع بیمار ها نیازمند استفاده از لباس های یکبار مصرف برای جلوگیری از گسترش هستند بسیار پر رونق می باشد.

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت ایرانی

صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت ایرانی

در ایران شرکت های بزرگ با صادرات لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت ایرانی که ساخت و تولید خودشان است بسیار در این بخش فعال هستند. فروش در بازار های صادراتی پشتوانه های خوبی برای شرکت ها بوده و درآمد زایی مناسبی را با خود در پی دارد. این امر با تسهیلاتی که دولت برای صادرات ایجاد نموده است کمک شایانی به افزایش قدرت تولید شرکت ها را در پی دارد. از نمونه این تسهیلات می توان به حذف مالیات بر ارزش افزوده در سیستم حسابرسی مالی یک خرید صادراتی در ایران اشاره نمود که خریداران خارجی را به خرید از مبادی تولید کنندگان ایرانی بسیار ترغیب نموده است. البته ناگفته نماند صادرات لباس بیمارستانی مستلزم ارائه با کیفیت ترین محصولات بازار برای مشتریان داخلی و خارجی است و خریداران خارجی بر اساس کیفیت ارائه شده تصمیم گیری نموده و خرید های خود را انجام می دهند.

ما نیز در این راستا علاوه بر تامین نیاز های مشتریان داخلی از این امر غافل نبوده و مازاد تولید خود را در صورت ثبت سفارشات خارجی برای کشور های مختلف آماده سازی و به فروش می رسانیم تا با نام و برند ایرانی به بازار های این کشور ها رسیده و سهم بیشتری را در کنار رقبای خارجی خود بدست آوریم.

خریداران لباس یکبار مصرف ایرانی در خارج از کشور

خریداران لباس یکبار مصرف ایرانی در خارج از کشور

از خریداران لباس یکبار مصرف ایرانی در خارج از کشور می توان به کشور های عراق، سوریه، روسیه، لبنان، کشور های حاشیه خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و ترکیه اشاره نمود. هرکدام از این کشور ها خود به تنهایی مرکز جدیدی برای عرضه و صادرات لباس بیمارستانی تولید شده در ایران می باشد. به طور مثال بیشتر خریداران ترکیه ای این محصولات علاوه بر تامین نیاز های داخلی خود و ارائه این محصولات به شرکت ها پخش و توزیع اقلام بیمارستانی و مراکز درمانی نسبت به ارسال درصد زیادی از واردات خود به کشور های همچون آلمان و دیگر کشور های اروپایی اقدام می نمایند. این ارسال ها به دلیل قیمت نهایی پایین تری است که در تولیدات ایرانی به رغم کیفیت خوب آن به چشم می خورد. البته در این میان بعضی از خریداران کالای خریدارای شده را پس از تغییر بسته بندی و تحت برند خود برای دیگر کشور ها ارسال می کنند.

در مقابل بازار های کشور های افغانستان و پاکستان درگاه و زمینه ساز ورود کالای ایرانی به بازار هند و جنوب شرق آسیا و حتی گاهی شرق این قاره کهن می باشد. این درحالی است که کشور هایی همچون چین و تایلند و مالزی خود از تولد کنندگان بزرگ این تولیدات برای مصارف داخلی و صادراتی هستند.

از سوی دیگر کشور های حاشیه خلیج فارس را شاهد هستیم که به دلیل توان مالی بالاتر نسبت به دیگر خریداران اقدام به سفارشات برند سازی شده و با کیفیت مرغوب از پارچه هایی می نمایند که برای مصارف هتلینگ بیمارستان های خود بکار می برند.

در کشور های حوزه دریایی خزر و نیز ایران جایگاه خوبی برای تولیدات خود بدست آورده بطوری که این لباس ها تا قلب بیمارستان های مسکو در روسیه هم نفوذ داشته اند.