کارخانه تولید کننده لباس یکبارمصرف بیمارستانی اصفهان

در کارخانه تولید کننده لباس یکبارمصرف بیمارستانی اصفهان میتوان تنوع وسیعی از البسه درمانی را پیدا کرد. این واحد علاوه بر تامین لباس یکبارمصرف بیمارستانی اصفهان، قادر به تولید و تامین دیگر بیمارستان های سراسر کشور نیز می باشد و از نظر حجم تولید لباس های یکبار مصرف محدودیتی در تعداد سفارش دریافتی ندارد.

البسه بیمارستانی در اصفهان

در استان اصفهان و خصوصا شهر اصفهان با حضور متعدد مراکز درمانی در سطح شهر نیاز به لباس بیمارستانی اصفهان و شهر های اطراف به وفور به چشم می آید. لذا بسیاری از تولید کنندگان در این شهر توان تولیدی خود را برای تامین نیاز های بیمارستان های شهر به کار گرفته اند و با تولید و تامین سفارشات مشتریان خود تداوم خدمت رسانی این بیمارستان ها و مراکز درمانی راتضمین نموده اند.

البسه بیمارستانی در اصفهان

در این بین قرار گیری استان اصفهان در میانه ایران و موقعیت خوب جغرافیایی شهر اصفهان باعث شده که فعالان عرصه تولید لباس های بیمارستانی از ظرفیت شهرک های صنعتی اطراف این شهر استفاده کرده و با ایجاد کارخانجات تولید لباس بیمارستانی هم کارگاه های خود را بزرگتر گردانده و درآمد زایی بیشتری را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورند.

هم قادر به تامین نیاز های برون استانی در استان های مجاور و حتی دور تر را نیز داشته باشند. تولید کنندگان لباس یکبارمصرف بیمارستانی اصفهان نیز از همین دسته تولید کنندگان هستند.

  • بیشتر بخوانید: لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد

در این بین فاصله تقریبا یکسان این استان از دیگر مراکز استان باعث شده تا هزینه ارسال محموله های تولیدی به دیگر استان ها بسیار با صرفه تر باشد.

لذا به همین دلیل یکی از قطب های اصلی تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی کشور در این استان و شهرک های صنعتی درون آن قرار گرفته اند.

تولید لباس یکبار مصرف در اصفهان

تولید لباس یکبار مصرف در اصفهان

تولید کنندگان لباس یکبارمصرف بیمارستانی اصفهان در امر تولید لباس یکبار مصرف بیمار در اصفهان تقریبا زنجیره تولید کاملی را به وجود آورده اند. با نگاهی اجمالی در این استان و شهرک های صنعتی آن به این نکته پی می بریم که زنجیره تولید یک لباس یکبار مصرف در این استان بطور کامل از مراحل تبدیل مواد اولیه به پارچه و سپس برش کاری و دوخت لباس های یکبار مصرف در واحد های کوچک نیمه صنعتی تا کارخانجات بزرگ تولید البسه یکبار مصرف همگی در این استان قرار دارد.

این در حالی است که شرکت های بزرگ تولید کننده لباس یک بار مصرف ایزوله به دستگاه های مجهز استریلیزاسیون مجهز هستند و قادر به تامین هرگونه لباسی از انواع مختلف در سیستم های بسته بندی مختلف و به صورت استریل شده و یا غیر استریل هستند.

این خود نشانی از توان تولیدی و رقابتی این استان در کشور می باشد که حتی قادر به پاسخگویی به سفارشات صادراتی نیز می باشد.

در این بین به علت نزدیکی شهرک های صنعتی این استان که در بحث تامین نیاز های یکدیگر در این واحد های تولیدی هزینه اراسل مواد اولیه به یکدیگر را بسیار پایین آورده و از نظر قیمت قابلیت رقابت با تولیدکنندگان دیگر مناطق کشور را دارا می باشند.