گان و لباس بیمارستانی یکبارمصرف سرهمی زنانه

گان یکبار مصرف جراحی و بیمارستانی یکبار مصرف سرهمی زنانه یکی از گونه ای البسه بیمارستانی است که جهت استفاده پرسنل زن شاغل در مراکز درمانی استفاده می شود. این گونه از لباس ها دارای پارچه های با قابلیت تنفسی بالا می باشد تا در هنگام پوشیده شدن توسط پرسنل بر روی دیگر لباس ها کمتر دچار تعریق گردند و از این لحاظ مشکل ساز نباشد.

تولیدی لباس بیمارستانی در تهران

تولیدی لباس بیمارستانی در تهران

تولیدی گان جراحی پارچه ای و بیمارستانی در تهران بسیار زیاد بوده و از این لحاظ بسیاری از این واحد ها به تولید انبوه یا نیمه انبوه لباس بیمارستانی روی آورده اند. البته اشکال این کار عدم آشنایی بیشتر این واحد ها به استاندارد های تولید لباس و پروتکل های بهداشتی حین تولید تا بسته بندی و ارسال محصول می باشد که این مشکلات با نظارت واحد های تولیدی بزرگ بر تولیدات واحدهای صنعتی و نیمه صنعنتی قابل حل می باشد. در این بین بسیاری از این واحد ها اقدام به تولید لباس گان به منظور راحتی در طراحی و برش و دوخت این محصول است و متاسفانه به لباس بیمارستانی سرهمی کمتر پرداخته شده است که البته با ورود شرکت های بزرگ تولیدی به این امر و تامین نیاز گان کشور از واحد های نیمه صنعتی زیر مجموعه آنها و حرکت دادن تولیدات این شرکت هاب به سمت تولید لباس های سرهمی میتوان این معضل را رفع و تناسب تولید میان هر دو گونه لباس را برقرار نمود تا با حضور یک گونه و ایجاد کمبود در نوع دیگر بازار تهران که مرکز پخش اصلی این لباس ها به سراسر کشور می باشد دچار اختلال قیمتی نگردد. با این حال اجرای همین راهکار در دیگر مراکز سراسر کشور هم میتواند بار ترافیک سفارشات را از بازار تهران برداشته و موجب کمبود های مقطعی نگردد.

قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی

قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی

قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی بسته به نوع فرآیند استریلی که توسط دستگاه انجام می گردد گوناگون بوده و حتی گاها از توان مالی واحد های نیمه صنعتی بسیار بالاتر می باشد. این در حالی است که یکی از الزامات فروش لباس بیمارستانی دارا بودن علامت استریل شدگی بر روی این محصولات می باشد. بدین منظور بسیاری از واحد های کوچک برای تولیدات خود که نیاز به درج علامت و انجام پروسه استریلیزاسیون می باشند به شرکت های دیگر دارای این سیستم مراجعه کرده و درخواست انجام این عملیات را بر روی محصولات خود دارند.

این گونه همکاری ها باعث کاهش بسیاری از هزینه های تولیدی در واحد های تولیدی می گردد که از لحاظ قیمت های قابل رقابت با نمونه های دیگر برای هر دو شرکت درآمدزایی داشته و توان تولیدی شرکت ها را افزایش می دهد. در این میان وجود دو نوع از محصولات متفاوت در هر شرکت که می توانند مکمل یکدیگر باشند این همکاری را تنگاتنگ تر می نماید.

با این حال هستند بسیاری از شرکت ها که بخاطر نداشتن سیستم های استریل زایی با درآمد اندکی روبرو هستند لذا بسی جای کار دارد که شرکت های با هدف دارا بودن واحد های صرفا به منظور استریلیزاسیون اقدام به راه اندازی خطوط استریلیزاسون نموده و محصولات این شرکت ها را برایشان به ارزش افزوده بالاتر تبدیل کنند.