خرید و فروش لباس یکبار مصرف استریل بیمارستانی

خرید و فروش لباس یکبار مصرف استریل بیمارستانی و گان یکبار مصرف جراحی با توجه به پذیرش این البسه یکبار مصرف بجای البسه چند بار مصرف بیمارستانی رشد چشم گیری داشته است. لباس یکبار مصرف استریل از آن نظر که به راحتی استفاده شده و پس از مصرف می توان آنرا دور انداخت و هزینه دیگری وارد نمی آورد یکی از محاسن خود را به بیماستان ها نشان داده است.

گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی

گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی

در تمامی بیمارستان ها گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی است که به وفور استفاده می شود چه برای بیماران و چه پزشکان و دیگر افراد درگیر در بحث درمان گری. گان جراحی پارچه ای و علی الخصوص نمونه های یکبار مصرف آن به قدری در میان بیمارستان ها مورد پذیرش قرار گرفته است که بیشتر بیمارستان ها برای مواردی که بعد از استفاده دیگر نیازی به لباس مصرف شده نمی باشد و یا هزینه های پاکسازی این قبیل البسه چند بار مصرف به صرفه نبوده و مهم تر از همه رعایت جوانب احتیاط در ایجاد و انتقال آلودگی ها را بایستی در نظر بگیرند، راغب به استفاده از این ملزومات پزشکی هستند.

لذا تولید کنندگان همان گان های قدیمی و چند بار مصرف با تغییر در روش خود و استفاده از پارچه های تولید شده برای مصارف یکبار مصرف سعی در تامین این نیاز بیمارستان ها در غالب گانبیمار و جراح، لباس بستری بیمار، رول ملحفه و روبالشتی و هر نوع دیگر از البسه و پوشش های پزشکی به صورت یکبار مصرف نموده اند تا ایت خلا بوجود آمده از نیاز را در بازار پر و از آن خود بنمایند. به همین دلیل با ایجاد پایگاه های خود بر بستر اینترنت روند سفارش دهی را بسیار آسان نموده و رقابت را برای دیگر رقبا سخت تر کرده اند.

قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی

قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی

بر اساس روش های استریل کردن البسه پزشکی قیمت دستگاه استریل لباس بیمارستانی نیز متفاوت می باشد. در میان این حجم از البسه بیمارستانی اکثرا گان های جراح نیازمند استریل بودن را دارند تا کمترین میزان آلودگی را به اتاق های عمل وارد کنند.

از رو لباس یکبار مصرف استریل را می توان بخش جدایی ناپذیر البسه بیمارستانی دانست.در تعریف استریل کردن آمده است که به از بین بردن تمامی اشکال حیاتی، میکروارگانیسم هایی همچون قارچ ها باکتری ها و ویروس ها و همچنین اسپور های بجا مانده از آنها در یک شی یا ماده مورد استریل را استریلیزلسیون می نامند. روش های استریلیزاسیون همچون که در قبل اشاره شد به دو روش است:

  • روش فیزیکی
  • روش شیمیایی

در روش فیزیکی از مواردی همچون نورخورشید، خشک کردن، حرارت دادن(خشک-مرطوب)، فیلتراسیون، اشعه دادن و استفاده از امواج اولتراسونیک در بحث استریل کردن استفاده می شود.

روش های شیمیایی برای مواردی که استفاده از روش های فیزیکی بر روی آنها مشکل ساز است کاربرد دارد. در این روش طیف وسیعی از مواد شیمیایی می توانند با در نظر گرفتن موارد زیر به عنوان عامل استریلیزاسیون بکار روند:

  1. غلظت ماده ضدعفونی کننده
  2. مدت زمان در معرض قرار گرفتن ماده ضدعفونی کننده
  3. تعداد و نوع میکرو ارگانیسم ها
  4. ساختار شیمیایی ماده ضد عفونی کننده

با این حال بایستی بسیار دقیق در بحث انتخاب نوع سیستم استریل کردن البسه و ملزومات پزشکی عمل شود تا کمترین آلودگی ایجاد و منتقل نشود.