گان و شلوار بیمار بیمارستانی

گان و شلوار بیمار بیمارستانی از معدود طرح هایی است که سالیان دراز توسط بیمارستان ها به عنوان گان جراحی استریل یکبار مصرف بیمار در هنگام آماده سازی بیماران جهت اتاق های عمل بکار می رود.

این دو محصول گاه به صورت جدا و گاه در کنار یکدیگر به عنوان گان و شلوار بیمار استفاده می شود  تا پروسه آماده سازی بیماران انتظار اتاق عمل کوتاه تر شود.

شلوار یکبار مصرف بیمارستانی

شلوار یکبار مصرف بیمارستانی دارای طرحی بسیار ساده می باشد و تنها دلیل استفاده از آن برای مواردی است که اتاق های انتظار بیمار قبل از اعمال جراحی به صورت مختلط بوده و اکثرا اعمال جراحی در نیم تنه بالایی انجام می پذیرد و کادر اتاق عمل با نیم تنه پایین بیمار به ندرت کار داشته و نیازمند به انجام عملی می باشند.

طرح الگوی آن شامل دو برش یکسان است که به عنوان جلو و پشت شلوار استفاده شده و گاهی دارای بند در ناحیه کمر بوده و گاه از کش به منظور نگاه داشتن شلوار استفاده می گردد. گان و شلوار بیمار گونه پک شده این محصول برای بیمارستان ها با امکان خصوصی سازی و برند گذاری است که ارائه می گردد.

شلوار یک بار مصرف در کنار بلوز یا پیراهن یکبار مصرف برای بیماران بستری در بخش های عمومی به عنوان لباس فرم کاربرد دارد که اکثرا نسبت به شلوار های مصرفی اتاق عمل دارای بافت ضخیم تر و کمترین بدن نمایی می باشند. تنها تفاوت این دو نوع لوار فقط در گرماژ پارچه مصرفی آنها است و هیچ گونه تفاوت دیگری در جنس پارچه مشاهده نمی گردد.

طرح آن بسیار گشاد تر از دیگر شلوار ها بوده و میزان تنفس بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد البته این شلوار مزیت دیگری که دارد قابلیت پاره شدن با دست در آن است تا پزشکان و پرستاران در موارد اورژانسی سریعا به موضع مورد نظر دسترسی داشته باشند.

شلوار یکبار مصرف بیمارستانی

گان بیمار یکبار مصرف

گان جراحی اتاق عمل بیمار یکبار مصرف از پر مصرف ترین گان های موجود در بازار است هم برای مصارف پزشکی و درمانی و هم برای مصارف غیر پزشکی. این گان از نفوذ ذرات غبار در مواردی که کارگران واحد های آسیاب در شرکت های با زمینه کاری مختلف کار می کنند به لباس آنها جلوگیری می کند و از پارچه گان یکبار مصرف تهیه می شود.

گان بیمار یکبار مصرف

 

این در حالی است که میزان تنفس این گان بر اساس پارچه مورد استفاده بسیار بالا می باشد. از دیگر مزایای آن سادگی در پوشیدن و در آوردن گان از تن می باشد که کمترین میزان تماس با مواد و آلودگی های موجود در ناحیه سینه می باشد.

علاوه بر این نوع الگوی برش و دوخت آن به گونه ای است که می توان علاوه از پوشیدن از جلو از پشت هم لباس رو به تن نمود. فقط خریداران بایستی در موارد مصارف غیر پزشکی در صورتی که نیاز به سر آستین کشی دارند حتما نسبت به تعویض سفارش خود با گان جراحی رنگی اقدام نمایند و یا به تولید کننده خود سفارش گان بیمار با سر آستین های کشی را بدهند که البته این امر فقط در سفارشات با تیراژ بالا قابل اجرا می باشد و کمتر تولید کننده ای این کار را برای سفارشات پایین انجام می دهد.

در مصارف پزشکی این محصول را درکنار شلوار بیمار تحت عنوان گان و شلوار بیمار ارائه می گردد و همچون موارد ذکر شده در قبل می باشد و می توانید دیگر مقالات مرتبط با این مباحث را بررسی کنید.