قیمت دستکش یکبار مصرف پویا | عمده فروشی دستکش به قیمت ارزان در کشور

امروزه دستکش یکبار مصرف یکی از ملزومات بهداشتی ست که کاربرد زیادی در همه جا و صنایع مختلف دارد. قیمت دستکش یکبار مصرف پویا از بیشترین جستجو های افراد در اینترنت می باشد.

از جمله برندهایی مثل پارسا، وینیل، پویا و … در زمینه تولید و عرضه این دستکش های لاستیکی و یکبار مصرف شیک در کشور فعالیت می کنند. اگر شما نیز قصد خرید و تهیه این محصول را دارید برای یافتن قیمت ارزان و خرید مقرون به صرفه باید به عمده فروشی ها مراجعه نمایید.

کارخانه های تولیدی زیادی انواع دستکش پلاستیکی پزشکی، دستکش لاتکس بنفش، دستکش یکبار مصرف بدون پودر و با با پودر  دستکش پلاستیکی و … را تولید و به بازار عرضه می کنند. شما می توانید برای گرفتن قیمت دستکش یکبار مصرف پویا، وینیل یا هر برند دیگر به نمایندگی های این برندها مراجعه کنید.

قیمت دستکش یکبار مصرف پویا | عمده فروشی دستکش به قیمت ارزان در کشور

قیمت دستکش یکبار مصرف پویا

دستکش های یکبار مصرف و پلاستیکی تنوع زیادی دارند و هرکدام از آنها کاربرد مخصوص به خود را دارا هستند. مثلا دستکش پلاستیکی پزشکی در صنعت بهداشت و درمان کاربرد گسترده ای دارد و مانع از انتقال آلودگی ها و بیماری ها از فردی به فرد دیگر می گردد.

هر کدام از دستکش لاستیکی، دستکش لاتکس بنفش، دستکش یکبار مصرف بدون پودر و با پودر و … مخصوص کاری هستند. قیمت دستکش ها نیز بسته به کیفیت، نوع برند، اندازه و عوامل دیگر فرق می کند.

به عنوان مثال قیمت دستکش یکبار مصرف نایلونی با دستکش یکبار مصرف شیک تفاوت زیادی دارد. البته نوع برند نیز در قیمت تاثیرگذار است؛ از این رو قیمت دستکش یکبار مصرف پویا با برند پارسا یا وینیل فرق می کند.

قیمت دستکش یکبار مصرف پویا

برندهای تولید کننده دستکش یکبار مصرف در کشور

در کشور ما کارخانه های زیادی وجود دارند که تولید کننده دستکش یکبار مصرف هستند. برندهایی مثل دستکش یکبار مصرف پارسا یا دستکش یکبار مصرف پلاستیکی پویا، دستکش جراحی وینیل و بسیاری دیگر امروزه در بازار به راحتی و به وفور یافت می شوند

بسیاری از این کارخانه ها سابقه زیادی در تولید این محصول دارند و به اصطلاح جزو قدیمی های بازار دستکش پلاستیکی هستند. برخی از مجموعه های تولیدی نیز در سال های اخیر با توجه به بیشتر شدن روز افزون نیاز بازار به این محصول فعالیت خویش را آغاز نموده اند. این امر سبب شده است که علاوه بر بازار داخل بتوانیم این محصول را به سایر کشورهای جهان نیز صادر نماییم.

برندهای تولید کننده دستکش یکبار مصرف در کشور

رنگ بندی دستکش یکبار مصرف

دستکش های یکبار مصرف سایز بندی و رنگ بندی های مختلفی دارند. دستکش لاتکس بنفش تنها یکی از محصولات موجود در بازار می باشد و رنگ های دیگر این دستکش ها را نیز به فراوانی در مغازه های سطح شهر می توان یافت. ولی عموما همه ما دستکش های یکبار مصرف و پلاستیکی را با رنگ سفید یا شیری به خاطر می آوریم. این دستکش ها هم به صورت شفاف و هم به شکل مات در بازار موجودند و بسته به کاربرد و مورد مصرف، نازک یا ضخیم تولید و عرضه می گردند.

رنگ بندی دستکش یکبار مصرف

پخش عمده دستکش یکبار مصرف

در حال حاضر دستکش نیتریل یکبار مصرف پلاستیکی در کارخانه های بزرگ تولید می شوند. این مجموعه ها هریک برای خود مرکز پخش و نمایندگی مخصوص دارند که خریداران بتوانند برای خرید عمده و آسان این محصول اقدام نمایند.

بسیاری از بنکداران و تجار یا فعالان اقتصادی که در این زمینه فعالیت می کنند از طریق همین مراکز نمایندگی پخش، محصول مورد نیاز خود را به شکل عمده خریداری کرده و توزیع می کنند. پخش عمده این محصول توسط نمایندگی های هر کارخانه تولیدی سبب حذف واسطه ها و پایین تر بودن قیمت دستکش لاستیکی می شود.

پخش عمده دستکش یکبار مصرف

موارد مصرف دستکش یکبار مصرف

موارد مصرف دستکش یکبار مصرف

موارد مصرف دستکش یکبار مصرف بسیار وسیع و گسترده است. در مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه و مطب ها باید حتما از این نوع دستکش پلاستیکی استفاده کرد. البته موارد استفاده از این محصول تنها به اینجا ختم نمی شود.

  • بیشتر بخوانید: دستکش لاتکس

بلکه در آرایشگاه ها، گالری های هنر و نقاشی، مراکز تهیه غذا و رستوران ها و حتی منازل هم مورد استفاده قرار می گیرد. البته هرکدام از دستکش های یکبار مصرف نایلونی و لاتکس و … هم کاربردهای مختلفی دارند و هریک از آنها در جای مخصوص به کار می روند.

شما عزیزان می توانید با تماس از طریق درگاه های ارتباطی به ثبت سفارش خود در واحد فروش ما اقدام نمایید تا از خریدی امن و راحت برخوردار شوید.