قیمت دوخت و فروش لباس بیمار در تبریز

قیمت دوخت و فروش لباس بیمار و گان یکبار مصرف جراحی در تبریز که برای مراکز درمانی شهر تبریز تولید شده اند به دلیل فروش لباس بیمار در تبریز و کاهش هزینه ارسال از دیگر مراکز تولیدی شهر هایی همچون تهران باعث کاهش قیمت لباس بیمار می گردد و صرفه جویی مالی را برای بیمارستان ها به همراه دارد که آنها را متمایل به خرید از مراکز تولید شهر یا استان خود می کند.

دوخت لباس بیمارستان در منزل تبریز

دوخت لباس بیمارستانی در منزل تبریز  امروزه یکی از راه های تامین مایحتاج بیمارستان ها در زمینه البسه بیمارستانی در تبریز می باشد که هم باعث کاهش قیمت فروش لباس بیمار در تبریز و شهر های اطراف آن شده و همچنین خطر انتقال آلودگی از دیگر شهر های کشور از طریق بارهای ارسالی توسط باربری ها به بیمارستان های شهر تبریز را کاهش می دهد.

البته خرید لباس از مراکز دیگر استان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ارسال لباس همچون بسته بندی کارتن های ارسالی در محیط های پاکیزه تولیدی ها و سلفون کشی کلیه جهات کارتن ها و عدم بازگشایی در مسیر و همچنین جلوگیری از انتقال آلودگی های سطح کارتن بعد از تحویل به بیمارستان به محتویات درونی آن می تواند بسیار مطمئن بوده و بحث آلودگی را کاهش دهد.

البته یکی از دغدغه های تولید کنندگان این گونه لباس ها تامین مواد اولیه و پارچه تولید می باشد که به همت مسئولین ذی ربط این اشکال قابل حل بوده و کارگاه ها می توانند با قدرت به تولیدات خود و رفع این کمبود در بیمارستان ها بپردازند تا کاهش تعداد لباس موجود در بازار شهر تبریز باعث افزایش ناگهانی قیمت ها نگردد و فرصت سو استفاده برخی افراد را از بین ببرند.

دوخت لباس بیمارستان در منزل تبریز

قیمت تولیدی لباس بیمار

 

قیمت تولیدی لباس بیمار در اقصی نقاط کشور دارای نوسانات بالایی است که این متاثر از دلالی برخی افراد است لذا به طور مثال خرید و  فروش لباس بیمار در تبریز را می توان با خرید از درب کارخانه و حذف دلالان این عرصه بسیار مقرون به صرفه نمود و با تولیدات با کیفیت بالاتر و قیمت هایی مناسب مواجه گشت.

اکثر خریدران لباس بیمار در صورت خرید از مبدا تولیدی با قیمتی مواجه هستند که شامل هزینه های تولید و قیمت نهایی محصول و هزینه های ارسال می باشند. در ارتباط با هزینه های تولید و قیمت نهایی محصول تنها تغییرات موجود حال حاضر تغییر نرخ مواد اولیه و پارچه تولیدی برای تولید کننده است.

قیمت تولیدی لباس بیمار
در رابطه با هزینه های ارسال به دلیل چند قسمتی بودن جابجایی محصول از درب کارخانه تا درب مقصد مورد نظر خریدار قدری تفاوت قیمت مشاهده می شود.

البته تولیدکنندگان در این میان به علت ارسال چندین بار در یک روز اقدام به کسر هزینه ارسال بار از درب کارخانه تا باربری برای هر سفارش به طور جداگانه نموده اند و اعلام قیمت های خود را بر اساس تحویل درب باربری انجام می دهند که درصورتی که خریدار خود برای دریافت بار از باربری شهر مقصد اقدام کند فقط متحمل پرداخت هزینه باربری می گردد.