فروش عمده و تولید گان جراحی یکبار مصرف

فروش عمده و تولید گان جراحی یکبار مصرف یکی از ساده ترین راه های تولید البسه پزشکی می باشد. این سادگی به خاطر وجود طرح و نقشه برش ساده و همچنین دوخت آسان آن در فرآیند تولید گان جراحی است. از دیگر محاسن تولید گان جراحی که گونه ای خاص البسه پزشکی است میزان دور ریز پایین این محصول در هنگام برش کاری می باشد.

تولید گان یکبار مصرف

تولید گان جراحی استریل یکبار مصرف یکی از اقتصادی ترین راه های درآمدی می باشد. دلیل این امر هم در دسترس بودن پارچه های مورد نیاز این محصولات و سادگی برش و دوخت آن است. در کنار این دلایل میزان دور ریز پایین این لباس در هنگام برش اقتصادی تر بودن تولید آن را بیشتر به رخ می کشد که البته این امر به دقت و کار آزمودگی کارگر برش کار در هنگام برش هم بستگی دارد.

 

تولید گان یکبار مصرف

با این حال در صورت حتی افزایش دور ریز ها به علت برش نامناسب بسیاری از تولیدی ها نسبت به استفاده از این باریکه ها به منظور بند های گان در حال تولید اقدام می نمایند که قدری در ظاهر لباس نا فرمی ایجاد میکند ولی باز هم قابلیت استفاده آن را برهم نمی زند و میزان خرابی ها را کاهش می دهد.

پس با وجود این حجم از کاهش هزینه ها می توان امید داشت که تولید این نوع لباس ها بسیار با صرفه بوده و انتظارات تولید کننده های خود را از منظر درآمدی برآورده سازد که این امر با ارتباط گیری بین خریدار و فروشنده بدون واسطه سهل الوصول تر خواهد بود.

فروش گان جراحی

فروش گان جراحی رنگی عمدتا توسط دو قشر از فروشندگان انجام می پذیرد:

  • شرکت های بازرگانی
  • شرکت های تولیدی اصلی

فروش گان جراحی

در روش اول که شرکت های بازرگانی اقدام به ثبت سفارش می نمایند دو حالت بوجود می آید:

  • ثبت سفارش از طرف شرکت بازرگانی
  • ثبت سفارش به نیابت از خریداران جزئی

این دو حالت در واقع مربوط به زمانی است که در حالت اول خود شرکت بازرگانی ابتدا بازاریابی را انجام نداده باشد و اقدام به خرید نموده و سپس به بحث بازاریابی و عرضه محصول اقدام نماید.

در حالت دوم مجموعه ای از خریداران خرد با ثبت سفارش در شرکت های بازرگانی ایجاد یک سفارش عمده می نمایند و این سفارش به شرکت تولیدی ارسال می گردد.

  • بیشتر بخوانید: گان جراحی اتاق عمل

در ارتباط با فروش مستقیم توسط شرکت های تولیدی اصلی این مزیت برای خریداران وجود دارد که ثبت سفارشات خود را به طور عمده یا خرد برای شرکت اصلی ارسال دارند و پس از پرداخت هزینه تولید و در موعد مقرر نسبت به دریافت محصول خود اقدام کنند.

البته به دلیل تامین از مبدا کارخانه و همچنین خرید از درب کارخانه صرفه اقتصادی بیشتری را در بر می گیرد. در این میان دست واسطه ها کوتاه شده و فرآیند تولید، ارسال و دریافت بار بسیار سریع تر انجام می پذیرد.