قیمت خرید انواع گان جراحی یکبار مصرف

قیمت خرید انواع گان جراحی یکبار مصرف به علت گوناگونی موارد استفاده آن و همچنین شخص مصرف کننده  دارای بازه قیمتی متفاوتی است. این بازه در مورد گان جراحی یکبار مصرف به جهت مصارف بیمارستانی با گان جراحی یکبارمصرف غیر بیمارستانی که به طور مثال در دامداری ها فقط توسط دامپزشک استفاده می گردد دارای بازه بزرگ تری می باشد که خریدار بایستی به آن دقت کند.

گان یکبار مصرف بیمارستانی

گان یکبار مصرف بیمارستانی رایج در بین شرکت های تولید کننده در واقع همان گان جراحی استریل یکبار مصرف است که به طور عمده به دو دسته گان بیمار و گان جراح  تقسیم بندی می شود.گان بیمار دسته بندی خاص ندارد ولی گان های جراحی به دسته های زیر تقسیم بندی می شود:

  • گان جراح ساده
  • گان جراح تقویت شده
  • گان جراح لمینت
  • گان جراح اسپانلیس
  • گان جراح اسپانلیس تقویت شده

گان یکبار مصرف بیمارستانی

 

که هرکدام از این گان ها برای مقاصد خاصی کاربرد دارد که خود این امر بر نوع پارچه مصرفی در گان تاثیر گذاشته و به طبع بر قیمت ارائه شده توسط فروشنده نیز موثر واقع می گردد.

تفاوت ظاهری که می توان با آن بین گان جراح و گان بیمار تمیز و تشخیص قائل شد حضور آستین کشی در گان جراحی رنگی برای جمع کردن سر آستین ها بمنظور راحتی در پوشیدن دست کش های جراحی بالاخص دست کش های ساق بلند می باشد.

همچنین از جمع بودن سر آستین های جراح در هنگام پوشیدن دستکش های ساق کوتاه و عدم ایجاد مزاحمت در جراحی های سرپایی اطمینان حاصل می گردد.

بدین منظور بایستی خریداران در خرید محصول مورد نظر بسیار دقت نموده و حتما از کاتالوگ های راهنمای شرکت ها مطابق با نیاز خود انتخاب محصول را انجام دهند.

گان بیمار یکبار مصرف

گان جراحی استریل بیمار یکبار مصرف یکی از عمده محصولاتی است که مراکز درمانی خصوصا بیمارستان ها اقدام به سفارش آن می کنند زیرا این محصول با نوع دوختی که دارد و باز بودن از پشت گان راحتی بیمار در پوشیدن لباس قبل از اتاق های عمل را به همراه دارد.

این علاوه بر سادگی استفاده این لباس برای بیمار است که موجب کاهش اتلاف زمانی برای کادر اتاق عمل جهت انجام اقدامات جانبی لازم در اتاق عمل همچون احیای قلبی یا انجام مراحل خونگیری یا پیدا کردن رگ در نقاط دیگر بدن بیمار می باشد.

گان بیمار یکبار مصرف

 

این گان اکثرا از پارچه اسپان باند تیهه می گردد که معمولا دارای گرماژ بین 30 تا 60 گرم می باشند که اکثرا پارچه های سبک تر برای ماه های گرم سال و پارچه های سنگین تر برای ماه های سرد تر استفاده می شود. البته شایان ذکر است این گرماژ مقاصد دیگری هم دارد که بسته به خواست سفارش دهنده قابل تغییر می باشد.

بعضی از شرکت های تولید کننده در کنار ارائه به تنهایی گان های بیمار خود به اقدام به فروش پک های گان بیمار یکبار مصرف دارای کلاه و شلوار بیمار می کنند و یا حتی در پک های جراحی تولیدی خود علاوه بر ملزومات یکبار مصرف اتاق عمل یک یا دو گان بیمار ارائه می دهند که این خود کار نو و قابل پذیرش از طرف خریداران می باشد.