قیمت گان جراحی لمینت شده

قیمت گان جراحی لمینت شده نسبت به نمونه ای مشابه لمینت نشده متفاوت می باشد. گان جراحی لمینت به دلیل اهداف خاصی که از گان انتظار می رود لمینت گذاری می شود تا خاصیتی که مد نظر مصرف کننده می باشد به دست آید. این خاصیت به طور مثال می تواند ضد آب بودن گان باشد که در برابر نفوذ مایعات مقاومت نشان دهد.

گان لمینت ضد آب

گان جراحی رنگی و گان لمینت ضد آب جز آن دسته از گان های مورد تقاضا برای واحد های بیمارستانی است که در اعمال جراحی پزشک با خونابه و یا دیگر مایعات درونی بدن در تماس است. این گان جز محبوب ترین گان های دندانپزشکی نیز می باشد زیرا برای کار بر روی دندان فرد بسیار کاربردی بوده و از پاشش ترشحات درون دهان توسط ابزار های چرخنده و برس های اسکراپ به روی لباس اصلی دکتر جلوگیری می کند.

گان لمینت ضد آب

گان جراحی لمینت شده فقط دارای خواص ضد آب نبست و این بسته به این موضوع است که گان پس از لمینت کاری چه کاربرد و هدفی را دنبال می کند. در کل ساده ترین نوع لمینت کاری  یک گان پزشکی استفاده از همان پارچه تشکیل دهنده اصلی گان به صورت لایه اضافی در نقاط جلو و سر آستین های گان است.

در این میان انواع و اقسام مواد برای لمینت کاری یک گان استفاده می شود که این مواد هرکدام به تنهایی نوع خاصی از مقاومت را در برابر شرایط موجودی که بایستی در آنها کار کنند را به دنبال خود دارند.

عموما گان جراحی اتاق عمل لمینت شده بر اساس سفارش تولید می شوند و کمتر واحد تولیدی نسبت به دپو از یک نوع محصول اقدام می نماید لذا خریدار از لحظه خرید بایستی برای انجام و تکمیل موجودی تولید کننده صبر بنماید. البته این امر زیاد زمان بر نمی باشد.

قیمت گان لمینت

قیمت گان لمینت نسبت به گان های ساده قدری بالاتر می باشد. دلیل آن هم این است که تولید کننده ازسیستم لمینت گذاری در طول تولید گان بایستی استفاده کند که به دلیل استفاده از حجم پارچه و دوخت بیشتر به طبع قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص می دهد.

قیمت گان لمینت

گان جراحی لمینت خود بر اساس نوع مقاومتی که به آن افزوده شده است دارای رنج قیمتی مختلفی می باشد. این محصولات دارای مقاومت هایی هستند که هرکدام بسته به مکان کاربرد آن متفاوت بوده و به همین دلیل تفاوت قیمتی را با گان پایه و دیگر گان های لمینت شده به وجود می آورد.

با افزایش موارد کاربرد و بالا رفتن میزان تقاضا برای این دسته از گان ها و سفارشی شدن تولید این البسه پزشکی قدری میزان قیمت آن ها بالا رفته است. با این وجود تولید کنندگان با افزایش تولید این قبیل گان ها سعی در کنترل قیمت ها و جلوگیری از آشوب در بازار این مورد از لباس های بیمارستانی را دارند.

قیمت گان های لمینت در صورت کنترل عرضه و تقاضا و ایجاد ثبات بازاری فقط شامل هزینه های تولید و مواد اولیه است به علاوه سود مشخصی که تولید کننده ملزم به رعایت آن است و در غیر این صورت افزایش قیمت ها خود باعث ایجاد بازار دلالی در این حوزه و تغییرات ناگهانی قیمت ها به سمت بالا می گردد.