انواع جلیقه های زیبا

Filson یکی از بادوام ترین برندهای لباس کار در ایالات متحده است. اگرچه آنها با انتقال برخی از تولیدات خود به خارج از کشور، خود را با زمان وفق داده‌اند، اما همچنان می‌توانید به قطعات Filson وابسته باشید – به‌ویژه آنهایی که در آمریکا می‌سازند (مانند این). آن‌ها لباس‌های ناهموار و با ظاهری عالی هستند که قرار است با رها شدن مطلق در فضای باز پرتاب شوند.

جلیقه غربی آنها (ساخته شده از 24 اونس 100% پشم مکیناو) ممکن است سازگارترین لایه میانی در این لیست باشد. شما می توانید آن را به تنهایی بپوشید، اما ظاهر آن به شدت به جک گاو چکمه دار و کلاهدار می خورد، بنابراین در انتخاب پیراهن خود مراقب باشید. بهترین لایه زیر یک کت جین به نظر می رسد و یقه های بریده بریده آن ایستاده است. ظاهری فوق‌العاده زمانی که هم ژاکت و هم  جلیقه شلوار چرم مدتی در زین بوده‌اند.

24 اونس پشم ماکیناو 100% بکر
ساخت آمریکا
یقه های براده دار
ضد آب
فوق العاده گرم
دکمه های ملامینه درجه نظامی
فقط خشک شویی

جلیقه چرم موتور سواری غربی را در FILSON به قیمت 195 دلار بخرید
سایر جلیقه‌های فیلسون که باید در نظر گرفته شوند: جلیقه پشمی مکیناو (بیشتر از گاوچران در فضای باز)، جلیقه پارچه‌ای قلع روغنی (پارچه حلبی 14 اونس)، پارچه قلع عایق (پارچه حلبی با آستر فلانل 8 اونس)، جلیقه کروزر (پر غاز در فضای باز). قطعه)

کشتی Filson از ایالات متحده آمریکا. اگر به دنبال مکان های دیگری برای خرید Filson هستید، این موارد را امتحان کنید: Brund (دانمارک)، Cultizm (آلمان)، آقای پورتر (بریتانیا)، Nordstrom (ایالات متحده)، HepCat (سوئد)

بازگشت به لیست

Pike Brothers 1905 Hauler Vest Dundee Grey
2010 سال خوبی برای رستاخیز لیبل های قدیمی بود. Full Count ساحل براون را زنده کرد و یک تیم زن و شوهر از آلمان همین کار را برای Pike Brothers انجام دادند. این برند انگلیسی که مدت‌ها فعالیت خود را از دست داده بود، در جلیقه ضد گلوله آمریکایی سفارشی تخصص داشت و لباس‌های نظامی را به تن داشت. تولد دوباره آلمانی این برند با زحمت ظاهری قدیمی را بازسازی می‌کند و شکوفایی مدرن را اینجا و آنجا اضافه می‌کند.

در آغاز قرن بیستم، کارگران برای محافظت از پیراهن‌های خود جلیقه می‌پوشیدند، بنابراین، با وفادار ماندن به این اصل، دکمه‌های جلیقه چرم مردانه Hauler بالاست و به خوبی می‌آید. همچنین از مواد بسیار بادوام ساخته شده است (صورت 100٪ پشمی با آستر 100٪ پنبه). رومر جلیقه ساده و ظریف در طیف گسترده ای از پارچه ها و رنگ ها موجود است، اما ما به خصوص به Dundee Grey علاقه مندیم.

  • منابع:
  1. Vests and Waistcoats That Will Elevate Your Layering Game
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد