مقدار پارچه مبلی موجود در بازار!

مقدار پارچه مبلی جدید اثاثه یا لوازم داخلی یک کاناپه
مقدار پارچه مورد نیاز برای پوشش یک مبل یا مبل به اندازه مبلمان شما بستگی دارد. به عنوان یک راهنمای تقریبی، یک 2 نفره حدود 10-15 متر، یک 3 نفره به 11-19 متر و یک قطعه بزرگتر می تواند تا 30 متر نیاز داشته باشد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه آن را محاسبه کنید، اندازه گیری های خود را به خرده فروش پارچه بیاورید یا به صورت آنلاین با آنها در تماس باشید و آنها می توانند به شما توصیه کنند. همیشه بهتر است از جانب احتیاط اشتباه کنید و بیش از حد سفارش دهید. با هر مقدار اضافی می توانید کیف یا روکش کوسن درست کنید.
مواردی که در انتخاب پارچه مبل باید به آن توجه کنید
مهم است که پارچه ای را انتخاب کنید که در برابر استفاده زیاد مقاومت کند. پارچه های ظریف مانند ابریشم یا برخی از کتانی های قدیمی گزینه مناسبی نیستند زیرا نه تنها توسط اشیاء تیز و پنجه های حیوانات خانگی بلکه در استفاده روزمره نیز به سرعت آسیب می بینند. انتخاب یک پارچه بادوام برای مبلمان طولانی مدت منطقی است.

قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری، اگر مبل شما در یک اتاق بسیار آفتابی است، به دنبال پارچه ای باشید که در برابر محو شدن مقاوم باشد و احتمالاً رنگ های روشن تر را انتخاب کنید.

اگر پارچه نخی می‌خرید، به دنبال اعطای نمایندگی و تعداد نخ‌های بالا باشید تا از استحکام کافی آن مطمئن شوید. شما مجبور نیستید بین یک پارچه راحت و یک پارچه بادوام یکی را انتخاب کنید – پارچه کتان هر دو است! این به دلیل داشتن پارچه نرم شناخته شده است، اما همچنین دارای استحکام ذاتی و انعطاف پذیری بالایی است. نیازی به تمیز کردن حرفه ای ندارد زیرا قابل شستشو در ماشین است – فقط مطمئن شوید که پارچه کتان شما از قبل شسته شده باشد تا از چروکیدگی احتمالی جلوگیری شود.

زمان پخت لوبیا چیتی تقریبا بیست دقیقه مفید می باشد و شما پس از بیست دقیقه ای می توانید به آسانی آن را استفاده کنید.

  • منابع:
    1. Everything You Need to Know About Choosing Couch Fabrics
  • تبلیغات: 
    1. کاشی می تواند تبدیل به ساختمانی جذاب شود

    2. مرکز فروش سیب زمینی آگریا مرغوب

    3. مرکز پخش ماست شیرین سفت

    4. استفاده از زیره برای تولید رنگ!!!