خرید اینترنتی لباس اتاق عمل و کاربرد گان جراح

خرید اینترنتی لباس اتاق عمل و کاربرد گان جراحی در مراکز درمانی حتی مراکز درمانگاهی با افزایش موج بیماران کرونایی رو به فزونی گذاشته و این خود باعث کمبود محسوس این محصولات گشته است. کاربرد گان جراحی رنگی از واحد های جراحی به پوشش دائمی پزشکان درمانگر حتی در مطب های خصوصی تبدیل گشته تا کادر درمان کشور دچار آسیب نگردند.

گان جراح پارچه ای

در این میان گان جراح پارچه ای که قابلیت چند بار مصرف داشته و به خاطر جنس پنبه ای آن تنفس خوبی را برای بدن پزشک فراهم می آورد مقبولیت خوبی را کسب نموده است زیرا این گان ها در مطب های خصوص که پزشک گاهی ساعت ها در ارتباط با بیماران قرار می گیرد به راحتی استفاده برای پزشک منجر گشته و در پایان می توان این البسه را با رعایت پروتکل های بهداشتی در شست و شوی لباس ها توسط ماشین لباس شویی شسته و دوباره مورد استفاده قرار داد.

گان جراح پارچه ای

 

کاربرد گان جراح پارچه ای در بیمارستان ها زیاد به صرفه نبوده و همان گان های یکبار مصرف به علت تعدد پزشکان حاضر در بیمارستان ها بسیار با صرفه تر می باشد ولی برای مطب های خصوصی و مراکز درمانگاهی کوچک کاملا به صرفه بوده و هزینه کمتری را به مجموعه وارد می نماید.

در گذشته گان های جراحی پارچه ای به علت نبود مواد تولیدی و تکنولوژی تولید پارچه گان یکبار مصرف امروزی به حجم وسیعی مورد استفاده قرار می گرفت و این خود هزینه شست و شو و گند زدایی را برای مراکز در پی داشت و با مشکلاتی هم چون عدم پاک شدن بعضی از لکه ها گان جراحی به راحتی از دور خارج می شد ولی امروزه با حضور گان های یکبار مصرف این امر مرتفع گشته و گان های پارچه ای کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

لباس جراحی دامپزشکی

با افزایش کاربرد گان جراحی در کینیک های درمان حیوانات، یکی از ملزومات این روزهای این مراکز لباس جراحی دامپزشکی است. در این مراکز دام پزشکان اقدام به ارائه خدمات دام پزشکی به انواع حیوانات اهلی و وحشی نموده و کاربرد گان جراح برای عمل های جراحی بر روی این جانوران به وفور به چشم می خورد.

 

لباس جراحی دامپزشکی

 

این گان جراحی اسپان باند در مواردی که پزشک مجبور به حضور در دام داری ها و مراکز پرورش و نگهداری حیوانات است یکی از موارد همراه وی می باشد تا در صورت نیاز به انجام عمل های جراحی اورژانسی بر روی دام به منظور جلوگیری از اتلاف دام و هدر رفت سرمایه دام دار اقدامات لازم سریعا انجام گیرد.

لذا بایستی این البسه هم به صورت یکبار مصرف تولید گردد تا حداقل انتقال آلودگی از دام داری ها به یکدیگر را شاهد باشیم و هم پزشک بتواند با تعویض سریع و بدون نگرانی نسبت به جمع آوری البسه کثیف شده با دور ریختن این البسه برای دیگر اقدامات لازم آماده گردد.

البته در این میان استفاده از البسه پارچه ای قابل شست و شو نیز بلا مانع می باشد و فقط بایستی ابتدا لباس ها جمع آوری شده و سپس مراحل تمیزکاری و گند زدایی لباس مصرفی انجام گیرد که قدری زمان بر می باشد و نیاز به دقت در رعایت موازینی دارد تا موجب انتقال آلودگی نگردد.