خرید عمده گان بیمار تک

خرید عمده گان بیمار تک یکی از بیشترین موارد جست و جو شده این روز های کرونایی بازار لباس بیمارستانی یکبار مصرف بالاخص گان جراحی بیمار تک در سراسر ایران است و نشان از نیاز بالای مراکز درمانی به جهت رفع کمبود این پوشش برای بیماران مبتلا به کرونا است که در بخش های مختلف بیمارستان ها درگیر با این بیماری هستند و روند درمانی را می گذرانند.

گان بیمار یکبار مصرف

گان بیمار یکبار مصرف از پر تعداد ترین و دارای بیشترین میزان مصرف در میان گان های تولیدی پزشکی است. گان جراحی رنگی بیمار تک یا به همراه گان های دیگر خصوصا گان پزشک از بیشترین تعداد درخواست های بیمارستان ها و مراکز درمانی برای این روز ها و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از بیماران بستری در بخش به پزشکان فعال در این مراکز را تشکیل می دهد.

گان بیمار یکبار مصرف

با این حال وجود کمبود های این محصولات به علت کمبود پارچه تولیدی و یا گاها احتکار به امید افزایش قیمت آن باعث می شود که در مناطقی با کمبود حضور این محصول در بازار مواجه شویم.

لذا تولید کنندگان با سعی در ثابت نگاه داشتن عرضه خود به بازار و جلوگیری از کمبود این دسته منسوجات تمامی توان خود را بکار بسته اند تا حداقل بتوانند مشکل کمبود را تا حدی بهبود بخشند.

این گان جراحی استریل بیمار را حتی پزشکان به صورت ادغام با لباس حفاظتی سرهمی و بر روی هم به تن می کنند و در آزمایشگاه های تشخیصی به انجام وظیفه خود می پردازند که نشان دهنده آن است که در صورت با کیفیت بودن تولید آن می تواند سهم به سزایی در جلوگیری از ابتلای کادر درمانی کشور به این بیماری در کنار دیگر لباس ها داشته باشد.

گان کلاه دار

گان کلاه دار که به اشتباه آن را با لباس حفاظتی سرهمی یکی می دانند در واقع گان جراح یا بیماری است که در بسته خود دارای یک عدد کلاه یکبار مصرف به شکل کلاه جراح یا کلاه آکاردئونی می باشد.

گان کلاه دار

جنس کلاه آکاردئونی با جنس گان بیمار تقریبا یکسان است و برای مواردی است که بیمار برای اتاق عمل یا پس از آن آماده می شود اما در مورد کلاه جراح با شکل و الگوی خاصی برش خورده است که بتواند تمامی پیشانی تا پشت سر جراح را پوشش داده و از لایه های جاذب استفاده شده تا عرق پیشانی جراح را در حین عمل جراحی جذب کرده و اختلالی در کار وی ایجاد ننماید.

این محصول اکثرا بنا به سفارش توسط تولید کننده بسته بندی می شود زیرا این دو محصول به طور جداگانه تولید می گردند و فقط بنا به خواست مشتری در کنار یکدیگر قرار داده می شوند. اکثرا این نوع سفارشات از طرف بیمارستان های خصوصی و یا نیمه دولتی برای موارد خاص ثبت سفارش می شود و عمومیت چندانی ندارد.

با این وجود امروزه با افزایش تعداد عمل های جراحی و مصرف بیشتر این بسته بندی گان جراحی اتاق عمل تعداد سفارش آن روز به روز بیشتر شده و حتی بعضی از تولید کننده ها به طور پیش فرض اقدام به فروش همزمان این دو با یکدیگر می نمایند.