خرید و فروش لباس یکبار مصرف پلی اتیلن با کیفیت و نازل ترین قیمت

خرید و فروش لباس یکبار مصرف پلی اتیلن با کیفیت و نازل ترین قیمت در بازار این روز ها بسیار داغ می باشد. لباس یکبار مصرف پلی اتیلن همان لباس مخصوصی است که برای موارد حاد همه گیری بیماری ها در مناطق قرنطینه و یا برای حضور در صنایع شیمیایی با میزان بخارات سمی زیاد در جو مورد استفاده قرار می گیرد.

لباس سرهمی یکبار مصرف

لباس سرهمی یکبار مصرف

لباس سرهمی یکبار مصرف از نمونه ها مختلفی تشکیل شده است. از نمونه های پارچه ای بافت دار تا بدون بافت تا نمونه های شبیه پلی اتیلنی و لباس یکبار مصرف پلی اتیلن که تمام این محصولات هر کدام برای جلوگیری از نفوذ پذیری ذرات گرد و غبار عوامل میکروبی و شیمیایی و حتی هوای  سمی یک واحد تولیدی کاربرد دارد. لباس های سرهمی خصوصا لباس یکبار مصرف پلی اتیلن از آن دسته محصولات است که نفوذ پذیری بسیار پایینی را شامل می شود و برخلاف نمونه های پلی اتیلنی که در صنایع شیمیایی و آزمایشگاه های میکروبی خطرناک مورد استفاده قرار می گیرند نیازی به اتاقک شست و شو جهت پاکسازی سطح لباس برای استفاده مجدد این لباس ها نیست و به راحتی قابل تعویض و دور انداختن است. البته بایستی این مهم را در نظر داشت که میزان ایمنی لباس به اندازه لباس های مورد استفاده در صنایع یاد شده نیست و حتما باید متناسب اب محل کار به انتخاب لباس مبادرت ورزید.

با این حال لباس های سرهمی هر روز با ارائه روش های جدید در تولید آنها نسبت به قبل مقاوم تر شده و نظر کاربر خود را برای استفاده از آنها به جای دیگر لباس ها جلب می نمایند به طوری که بازار اشتیاق بیشتری نسبت به استفاده روز افزون این قبیل محصولات از خود نشان داده است.

لباس کار یکسره یکبار مصرف

لباس کار یکسره یکبار مصرف

لباس کار  یکسره یکبار مصرف نیز از این حیث رو به فزونی در خواست می باشد. اکثر صنایع غذایی در کشور برای ایجاد محیطی امن و ایمن در صنایع خود از منظر عدم انتقال آلودگی های گوناگون اقدام به تجهیز سالن های تولید خود و پرسنل شاغل در این واحد ها به لباس کار سرهمی خصوصا لباس یکبار مصرف پلی اتیلن نموده اند. این لباس علاوه بر عدم انتقال آلودگی از محیط بیرون به داخل خط تولید به خاطر نفوذ ناپذیری مطلوب این جنس لباس در برابر آب و بخارات آن عملکرد مناسبی را از خود در محیط های مرطوب سالن های تولید نشان داده است.

صنعت دیگری که قدمت بالایی در استفاده از لباس های سرهمی دارد صنعت نفت می باشد. البته این دست لباس ها یکبار مصرف نمی باشد و اکثرا بر عدم لکه پذیری آن تاکید شده مگر در موارد خاص با البسه سرهمی یکبار مصرف در این صنعت برخورد داریم. این قبیل البسه را تحت عنوان  لباس کار بیلر سوت (Boiler suit) می شناسند که از دسته لباس های کار ایمنی صنعتی می باشند.در این لباس ها هم بسته به نقطه کاربری آن خواص مختلفی همچون عدم شعله ور شدن و یا نفوذ ناپذیری محلول ها و حلال های شیمیایی مد نظر است.