در جک برقی تخت تاشو لاننه یک مار آدم خوار یافت شد

تخت های مورفی یک چیدمان معمول برای صحنه های کمیک در سینمای اولیه، از جمله در فیلم های صامت بود. اولین فیلم شناخته شده ای که دارای تخت مورفی بود، فیلم گمشده شرکت Biograph در سال 1900، یک تخت ضد گلوله است که در سال 1903 توسط Edison Pictures به عنوان فیلم موجود Subub Surprises the Burglar بازسازی شد.

این عنصر مکرر در بسیاری از تولیدات استودیو کیستون در دهه 1910، از جمله Cursed by His Beauty (1914)، Fatty’s Reckless Fling (1915)، او Wouldn’t Stay Down (1915) و Bath Tub Perils (1916) بود چارلی چاپلین در سال 1916 یک AM همچنین یک برخورد اغراق آمیز با تخت مورفی را نشان می دهد.

راحت! دیگر به دنبال راحت ترین جک برقی تخت تاشو در بازار نباشید! انقلاب قرن! یک تخت تاشو فوق العاده قابل حمل که راحتی لوکس را ارائه می دهد! تخت خواب تاشو LiteBed با یک تشک مموری فوم بسیار نرم و راحت طراحی شده است.

که از فوم فوق العاده نرم با چگالی بالا ساخته شده است و با یک شبکه منعطف بدون هیچ گونه میله چوبی یا فلزی ناراحت کننده پشتیبانی می شود که خواب راحت و خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. تجربه!

تخت قابل حمل برای بزرگسالان با کیف حمل: بله! LiteBed با افتخار اعلام می کند که ما تنها فروشنده ای هستیم که یک کیسه ذخیره سازی برای تخت خواب تاشو فراهم می کنیم! در همه جا سفر کنید، تخت تاشو خود را در زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی خود نگهداری کنید، بدون اینکه نگران کثیف شدن، گرد و خاک، پاره شدن، بدبو شدن یا کپک زدن تخت خواب تاشو خود نباشید.

شما فقط سزاوار بهترین کیفیت هستید! آیا از تخت خواب های جک دار تاشو ناراحت، مضر، بزرگ و دست و پا چلفتی خسته شده اید؟ تخت مهمان تاشو LiteBed از یک قاب فولادی بسیار محکم ساخته شده است، با بالاترین ظرفیت وزنی تا کنون 350 پوند! تخت خواب قابل حمل LiteBed مهمانان شما را با تخت خواب راحت ما برای سال های آینده خوشحال می کند.