لباس فرم دبیرستان دخترانه محلی مازندران در یکی از مدارس خبر ساز شد

دانش آموزان بیشتر روی کار مدرسه و تکالیف خود متمرکز خواهند شد. پوشیدن لباس فرم دبیرستان دخترانه به بچه‌ها فرصت بیشتری برای انجام تکالیف می‌دهد، زیرا آن‌ها تمرکزشان را بر پیدا کردن جذاب‌ترین لباس برای پوشیدن در مدرسه در روز بعد نخواهند داشت.

دانش آموزان زمان زیادی را صرف تلاش برای چیدن لباس مناسب برای مدرسه می کنند. پوشیدن لباس فرم به بچه ها این فرصت را می دهد که بفهمند چه چیزی مهم تر است و آن هم تکالیف مدرسه و هم تکالیف مدرسه است.

اگر دانش آموزان همان زمان اختصاص داده شده را در مدرسه یا تکالیف خود صرف کنند که برای یافتن داغ ترین تکالیف صرف می کنند

مدارس باید یونیفورم برای دانش آموزان داشته باشند تا بتوان آنها را بین سطوح پایه تمایز قائل شد و همه دانش آموزان یکسان لباس بپوشند و از آنها محافظت کنند. دانش آموزان ممکن است مخالف باشند زیرا می خواهند لباس های معمولی بپوشند تا دانش آموزان دیگر را تحت تاثیر قرار دهند.

یونیفرم مدرسه باید به صورت خصوصی و همچنین در مدارس دولتی مجاز باشد زیرا به اساتید کمک می کند دانش آموزان، افراد را تشخیص دهند و از پوشیدن لباس نامناسب جلوگیری کنند.

«داشتن لباس فرم به دانش آموزان و والدین کمک می کند تا در برابر فشار همسالان مقاومت کنند. در مدارسی که یونیفرم ندارند، کودکان ممکن است احساس کنند که باید به روش‌های خاصی لباس بپوشند تا مناسب باشند.

همچنین می‌تواند به این معنا باشد که دختران تحت فشار قرار می‌گیرند تا لباس‌های کوتاه بپوشند تا در سنین پایین جذاب به نظر برسند.

حتی می‌تواند شامل این احساس باشد که دختران مسلمان باید روسری بر سر داشته باشند، حتی اگر نمی‌خواهند.» (بحث، 2011). والدین دانش آموز مجبور نخواهند شد برای فرزندان خود لباس گران قیمت بخرند. یونیفرم به آنها کمک می کند تا با خرید یک یونیفرم برای همه بچه ها در هزینه خود صرفه جویی کنند.