پک جراحی و لباس بیمارستان برای زایمان مادر

پک جراحی و لباس بیمارستانی یکبار مصرف برای زایمان مادر یکی از پر فروش ترین محصولات تولید کنندگان این صنعت است. امروزه با افزایش و تعدد زایمان ها در بیمارستان ها نیاز به لباس بیمارستان و پک مخصوص جراحی این عمل ها رو به فزونی گذاشته و بیمارستان ها همواره از این پک ها به طور آماده موجود دارند تا در شرایط خاص اقدامات اولیه را برای مادر و نوزاد انجام دهند.

دستگاه مورد نیاز برای تولید لباس بیمارستان

دستگاه مورد نیاز برای تولید لباس بیمارستانی زنانه و مردانه شامل امکانات خاصی نمی گردد. این دستگاه های تولید لباس بیمارستان همچون دیگر لباس های عادی شامل قیچی های صنعتی برش کاری پارچه و چرخ های صنعتی دوخت و دوز است. البته در این میان شرکت های بزرگ نسبت به راه اندازی خطوط نیمه اتوماتیک برش و دوخت اقدام می نمایند که راندمان و سرعت تولید را افزایش می دهند.

دستگاه مورد نیاز برای تولید لباس بیمارستان

این در حالی است که بعضی شرکت ها با تحت پوشش قرار دادن کارگاه های خیاطی کوچک و بزرگ اقدام به انجام سفارشات دوخت و برش کاری در این کارگاه ها نموده اند و تنها بحث بسته بندی و استریل کردن را بر روی لباس ها انجام می دهند و از این طریق به فعالیت این واحد های کوچک کمک نموده و همزمان سرعت تولید خود را بدون خرید دستگاه های گران قیمت افزایش می دهند.

با این رویکرد شرکت های بزرگ هم می توانند با ثبت سفارش های کوچک تر و ارجاع برش و دوخت آن به واحد های نیمه صنعتی کوچک و کارگاه های تولیدی هم به کارکرد این مراکز کمک نمایند  و هم حجم سفارشات خود را بالا برده و توانمندی رقابتی خود را بهبود بخشند.

درامد تولید لباس بیمارستانی

درامد تولید لباس بیمارستانی مقدار قابل قبولی است که در صورت نظارت بر حضور مواد اولیه با کیفیت مورد نیاز تولید یک لباس بیمارستان در بازار و جلوگیری از ورود نمونه های بی کیفیت وارداتی، ابلاغ به واحد های تولیدی برای رعایت استاندارد کیفی مشخص شده و همچنین الزام بیمارستان ها و مراکز درمانی به خرید گان جراحی و محصولات داخلی می تواند علاوه بر درآمد زایی برای واحد های تولیدی حال حاضر نیاز به افتتاح دیگر مراکز تولید این لباس ها را پر رنگ تر نماید.

درامد تولید لباس بیمارستانی

در کنار این کار ها با ارائه نمونه محصولات کارخانجات و کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی در بازار های جهانی و نمایشگاه های خارجی می توان باب صادرات این محصولات را در کشور های همسایه و یا دیگر نقاط جهان باز نمود و درامد زایی ریالی این صنعت را با ارز آوری از بازرا های جهانی افزوده کرد.

  • بیشتر بخوانید: تجهیزات پزشکی پارس طب

واحد های تولیدی همچنین می توانند با ثبت قرارداد با واحد های صنعتی که خواهان استفاده از این البسه به عنوان کاور لباس کارگران و یا کارمندان در حال تردد در خطوط تولید همچون واحد های کامپاندر صنایع پایین دستی پلیمری و یا واحد های تولید دارو که استفاده از لباس های حفاظتی الزامی است نسبت به دائمی بودن درامد حاصل از تولید این لباس ها امیدوار باشند.